Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych produktów spożywczych, owoców i warzyw przetworzonych do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_cieszyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02153506-abd2-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych produktów spożywczych, owoców i warzyw przetworzonych do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02153506-abd2-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.6.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83609,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa różnych produktów spożywczychPrzedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15800000-6, 15331150-3, 15831200-4 w następujących ilościach:
L.p. Nazwa j.m. Ilość
Barszcz biały w proszku kg 100,00
Żurek w proszku kg 100,00
Zupa pieczarkowa w proszku kg 150,00
Zupa ogonowa w proszku kg 80,00
Majonez kg 20,00
Musztarda kg 200,00
Cukier kostka kg 3,00
Pieprz czarny kg 60,00
Sól spożywcza kg 2500,00
Herbata granulowana kg 300,00
Herbata ekspresowa kg 3,00
Przyprawa w płynie „Maggi” litr 1500,00
Bulion w proszku kg 500,00
Przyprawa uniwersalna kg 70,00
Ocet litr 300,00
Kwasek cytrynowy kg 2,00
Pieprz ziołowy kg 70,00
Papryka sodka kg 40,00
Majeranek kg 40,00
Kminek kg 10,00
Liść laurowy kg 20,00
Ziele angielskie kg 20,00
Cynamon kg 10,00
Granulat sojowy kg 450,00
Kotlet sojowy kg 350,00
Kostka sojowa kg 750,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331150-3 - Przetworzone jadalne części warzyw strączkowych
15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 44328,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa warzyw przetworzonychPrzedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych część 1, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15330000-0, w następujących ilościach:
L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Ogórek konserwowy kg. (waga po odsączeniu) 400,00
2. Sałatka warzywna kg. (waga po odsączeniu) 150,00
3. Sałatka szwedzka kg. (waga po odsączeniu) 150,00
4. Koncentrat pomidorowy kg. 800,00
5. Kapusta czerwona kwaszona kg. (waga po odsączeniu) 200,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 15187,2 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa owoców i warzyw przetworzonychPrzedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przetworzonych część 2, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15330000-0, w następujących ilościach:
L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Leczo pieczarkowe kg 1250,00
2. Chrzan tarty kg 25,00
3. Groszek konserwowy kg (waga po odsączeniu) 175,00
4. Marmolada kg 750,00
5. Dżem kg 750,00
6. Dżem 25 g. kg 5,00
7. Fasola kolorowa kg 125,00
8. Fasola Jaś kg 900,00
9. Groch kg 850,00
10. Koperek suszony kg 10,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 26362,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. ,,GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100384291
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19785 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19785 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19785 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Zdunek F.H. ,,GRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100384291
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19785 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Dostawa pieczywa w roku 2025 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Spokojnej Starości w Cieszynie w 2025 roku
- Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.