Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447561/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług terapeutycznych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług terapeutycznych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864c7b23-b353-41aa-a79c-1d47c4779c13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Świadczenie usług terapeutycznych dla Podopiecznych przebywających w punkcie opieki dlaosób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.18.2024
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na zorganizowanie i świadczenie usług terapeutycznych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy w zakresie oraz ilościach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
Usługa objęta niniejszym zamówieniem obejmuje ilości szacunkowe, które zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy ramowej i służą jedynie do porównania ofert ramowych. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu usługi w takim zakresie.
Grupę docelową, tj. odbiorców usługi stanowią osoby o znacznie obniżonym ogólnym poziomie funkcjonowania, które wymagają całodobowej opieki i wspierania
w czynnościach codziennych.
Wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wiąże się ze znacznym ryzykiem agresji ze strony podopiecznych. Wśród podopiecznych są osoby, które przejawiają zachowania agresywne, autoagresywne i inne zachowania niekontrolowane ukierunkowane również na innych pacjentów lub na personel terapeutyczny. Zachowania agresywne mogą również stanowić formę oporu i niechęci przed czynnościami terapuetycznymi. Podopieczni agresywni mogą charakteryzować się pobudzeniem fizycznym i werbalnym oraz agresją słowną i przemocą w zachowaniu.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do świadczenia następujących usług, w tym zapewnienia kadry/personelu w przewidywanym/szacunkowym wymiarze:
W okresie od 1 sierpień 2024 r. do 31 grudzień 2024 r.
1 000 godzin zajęć sensorycznych w okresie 5 miesięcy;
2 000 godzin zajęć fizjoterapeutycznych, przez które rozumie się terapię w zakresie kinezyterapii, terapii wad postawy oraz masażu leczniczego, w okresie 5 miesięcy;
1 600 godzin terapii zajęciowej w okresie 5 miesięcy;
1 600 godzin pracy asystenta osób z niepełnosprawnością w okresie 5 miesięcy;
120 godzin spotkań z psychologiem w okresie 5 miesięcy;
35 godzin treningu umiejętności społecznych w okresie 5 miesięcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 631700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wspierania Rozwoju AiM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792671084
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Poradnictwo psychiatryczne w projekcie "Rodzina w Centrum - Etap I
- wydawania wkładek w dzienniku oraz tygodniku/dwutygodniku lokalnym na terenie miasta Torunia.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Modliborzyce
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych na terenie powiatu toruńskiego w roku 2025
- Dostawa kasetkowych testów antygenowych w kierunku SARS-CoV-2 z możliwością jednoczesnego wykrycia antygenów grypy i RSV
- Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla rodzin z dziećmi przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze
- Świadczenie usług psychologicznych w podziale na części.
- Realizacja usług medycznych na rzecz policjantów i pracowników Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA", nr postępowania 283/BF/24/MR
- Poradnictwo psychiatryczne w projekcie "Rodzina w Centrum - Etap I
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU
- Usługi szkoleniowe, doradcze i zajęcia specjalistyczne w ramach projektu: pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.