Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych,
bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ IM. JANA PAWŁA II W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790376383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 54
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87-567-69-10
1.5.8.) Numer faksu: 567-69-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzop@list.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paliatywna.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.paliatywna.suwalki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOP
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych,bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c617ed6e-0c83-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079350/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeglądy okresowe, naprawy, konserwacje sprzetu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251739,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji kapnografów dopuszczających tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji elektrokardiografów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 459,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji monitorów pacjenta dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 459,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji defibrylatorów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 977,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji elektrokardiografów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 459,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji densytometrów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 978,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatów do podciśnioniowego leczenia ran dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 12487,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji lamp do fizjoterapii dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 86,22 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji cykloergometru wraz z bieżnią dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 56,91 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 287,48 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1091,87 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2414,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 885,37 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3679,67 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji koncentratorów tlenu dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 33005,69 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji skanerów naczyń dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3186,99 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji podnosnika jezdnego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 402,44 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji podnośnika mobilnego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 459,35 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji podnośników sufitowych dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1796,75 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 10458,54 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3599,19 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji sterylizatora parowego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1896,75 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1954,47 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji automatów myjąco 0 dezynfekujących dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1954,47 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji lamp bakteriobójczych sufitowych przepływowych dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3173,17 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji lampy zabiegowej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 564,23 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji łóżek szpitalnych dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 20750,41 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji respiratora stacjonarnego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2674,79 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji respiratorów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 10081,30 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji respiratora dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1702,43 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji respiratorów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 101036,58 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji materacy zmiennociśnieniowych z pompą dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1471,54 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji materaców zmiennociśnieniowych z pompą dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2266,67 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji materacy ziennociśnieniowych z pompą dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 252,84 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji materacy zmiennociśnieniowych z pompą dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1391,06 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji pulsoksymetrów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2226,02 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3471,54 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji urządzeń czyszczących dopuszczające te urządzenia do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji pomp do żywienia dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1080,49 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji ciśnieniomierzy dopuszczające te urządzenia do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 654,47 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji pulsoksymetrów dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2057,72 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji EKG przenośnego dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 277,23 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji analizatora gazometrii dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1910,57 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji ciśnieniomierzy dopuszczających te urządzenia do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2689,43 PLN
Część 45
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji termometrów elektronicznych dopuszczające te urządzenia do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 378,86 PLN
Część 46
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji wózków inwalidzkich dopuszczające ten sprzęt do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 4829,27 PLN
Część 47
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń dopuszczające ten sprzęt do bezpiecznego użytkowania zgodnie z załącznikami 4 i 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Wartość części: 172,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części od 1 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części od 2 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3, 21, 23, 27,28 wpłynęły oferty Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: odpowiednia dla części 3 - 565,00 zł, Wszystkie złożone oferty w poszczególnych częściach znacząco przekraczają możliwości finansowe zamawiającego, tak więc Zamawiający nie jest wstanie zwiększyć kwoty zamawiającego do wartości najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.3 Ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710 ze zm.) postępowanie zostaje unieważnione
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części od 4 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3, 21, 23, 27,28 wpłynęły oferty Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: odpowiednia dla części dla części 21 - 4 427,00 zł. Wszystkie złożone oferty w poszczególnych częściach znacząco przekraczają możliwości finansowe zamawiającego, tak więc Zamawiający nie jest wstanie zwiększyć kwoty zamawiającego do wartości najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.3 Ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710 ze zm.) postępowanie zostaje unieważnione.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminunie wpłynęła żadna oferta.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3, 21, 23, 27,28 wpłynęły oferty Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: odpowiednia dla części dla części 23 – 2 404,00 zł. Wszystkie złożone oferty w poszczególnych częściach znacząco przekraczają możliwości finansowe zamawiającego, tak więc Zamawiający nie jest wstanie zwiększyć kwoty zamawiającego do wartości najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.3 Ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710 ze zm.) postępowanie zostaje unieważnione.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3, 21, 23, 27,28 wpłynęły oferty Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: odpowiednia dla części 27 – 25 523,00 zł, Wszystkie złożone oferty w poszczególnych częściach znacząco przekraczają możliwości finansowe zamawiającego, tak więc Zamawiający nie jest wstanie zwiększyć kwoty zamawiającego do wartości najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.3 Ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710 ze zm.) postępowanie zostaje unieważnione.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu w zakresie części 3, 21, 23, 27,28 wpłynęły oferty Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: odpowiednia dla części 28 – 3 290,00 zł. Wszystkie złożone oferty w poszczególnych częściach znacząco przekraczają możliwości finansowe zamawiającego, tak więc Zamawiający nie jest wstanie zwiększyć kwoty zamawiającego do wartości najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.3 Ustawy Pzp (Dz.U 2022 poz. 1710 ze zm.) postępowanie zostaje unieważnione.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 41
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 42
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 43
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 44
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 45
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 46
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 46)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 47
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 47)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 27/06/2023r do godziny 10:00. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa sprzętu medycznego do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.