Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582480/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb20fedf-18a9-4342-9095-dbda60e8d2241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb20fedf-18a9-4342-9095-dbda60e8d224
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007257/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.272.14.2024.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg (ZUD), tj. odśnieżanie i likwidacja
śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025.
Zamawiający wybiera 4 najkorzystniejsze oferty Wykonawców. Każdy Wykonawca musi posiadać jeden zestaw: samochód
ciężarowy o ładowności min. 6 ton z napędem na min. 2 osie, pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności
zasobnika min. 2,6 m3.
Zakres robót:
utrzymanie w stałej gotowości technicznej nośników (samochodów) i osprzętu w okresie zawartej umowy,
likwidacja śliskości zimowej poprzez posypywanie wyznaczonych miejsc,
odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni,
koordynacja i wydawanie dyspozycji operatorowi sprzętu zimowego po uzgodnieniach z pracownikiem Wydziału Dróg i
Infrastruktury Powiatu,
w razie awarii samochodu Zleceniobiorca niezwłocznie podstawi jednostkę zastępczą;
oferent winien dysponować jednym zestawem: samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton z napędem na min. 2 osie,
pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności zasobnika min. 2,6 m3;
kierowca sprzętu wyjeżdżającego do prowadzenia robót zimowych musi posiadać sprawny środek łączności, pełny zbiornik
paliwa, linkę holowniczą. Układ napędowy sprzętu powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni
biegów, przy pełnym obciążeniu silnika. W okresie eksploatacji sprzętu, Zleceniobiorca będzie ponosił wszelkie koszty
związane z ich eksploatacją (paliwo, konserwacje, drobne remonty, itp.). Zleceniobiorca zobowiązany jest do utrzymania
sprzętu w stałej gotowości technicznej. W razie powstania awarii lub innych istotnych przyczyn uniemożliwiających użycie
objętych umową pojazdów lub sprzętu, Zleceniobiorca niezwłocznie powiadomi o tym Zleceniodawcę i podstawi jednostkę
zastępczą. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność cywilną za skutki: niesprawność pojazdu, nie podstawienia w terminie
wezwanego sprzętu, niezrealizowanie lub wadliwe wykonanie wyznaczonych zadań. Kolejność odśnieżania, długość dróg i
czas pracy nośnika z pługiem określa pracownik Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu pełniący dyżur. Przy intensywnych
opadach śniegu dyżurny indywidualnie określa trasę odśnieżania i w związku z tym zakres robót oraz czas pracy może ulec
zwiększeniu. Samochód posypujący wyznaczone miejsca ma obowiązek również patrolowego odśnieżania. Oznakowanie
sprzętu (lampy błyskowe, sygnalizacyjne, lampy reflektorowe i obrysowe) Zleceniobiorca jest zobowiązany zakupić i
zamontować we własnym zakresie. Za oznakowanie nośników i osprzętu oraz bezpieczeństwo wykonania zadań odpowiada
Zleceniobiorca. Jazda powinna odbywać się prawą stroną jezdni. Niedopuszczalne jest prowadzenie pracy niezgodnie z
obowiązującym kierunkiem ruchu. Żółte światła błyskowe oraz światła mijania sprzętu znajdującego się na drodze muszą
być włączone. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za nieprzewidziane skutki wynikłe podczas prac. Przed przejazdami
kolejowymi pług powinien zebrany śnieg zsunąć na pobocze, aby zapobiec nanoszeniu zwałów śniegu na nawierzchnie
kolejową i międzytorze. Materiał do likwidacji śliskości zimowej (mieszanka piaskowo - solna i piasek) oraz załadunek należy
do obowiązków Wykonawcy. Wyznaczone trasy mogą być korygowane przez pracownika Wydziału Dróg i Infrastruktury
Powiatu i mogą ulegać zmianie - zostać skrócone lub wydłużone. Przy obfitych opadach śniegu każdorazowo wydłużony
czas pracy będzie uzgadniany z dyżurnym akcji zimowej Dodatkowe usługi nie zaakceptowanych przez pracownika
Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu nie będą pokryte przez Zleceniodawcę.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań winien dysponować różnym sprzętem.
Ponadto Wykonawca musi mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak równiarki, koparki, ładowarki, itp.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane
zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy
ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich
rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna - zimowe utrzymanie dróg powiatowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MICH-TRANS” Usługi Budowlane i Transportowe inż. Michał Filipek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990208309
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICH-TRANS" USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE MICHAŁ FILIPEK
jakie przetargi wygrała firma
"MICH-TRANS" USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE MICHAŁ FILIPEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy wraz z termomodernizacją świetlicy wiejskiej w miejscowości Smardzewo, Gmina Sławno
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Prymusowa Wola"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego do Instalacji Komunalnej w Gwiazdowie, gm. Sławno
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa"
- ZP/06/2025 Dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych
- ZP/04/2025 Dostawa urządzeń medyczny dla Szpitala Powiatowego w Sławnie
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.