Og³oszenie z dnia 2021-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00105206/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060689 z dnia 2021-05-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych w budynku A2 Szko³y Podstawowej nr 8 w Policach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 8 IM. JANA PAW£A II Z ODDZIA£AMI DWUJÊZYCZNYMI I SPORTOWYMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320825230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 99
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48914324880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp8@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp8police.naszbip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych w budynku A2 Szko³y Podstawowej nr 8 w Policach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1939a93-b968-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060689
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej: sp8@police.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP8.271.1.P.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych w budynku A-2 Szko³y Podstawowej nr 8 w Policach - monta¿ sufitu akustycznego, wymiana drzwi wewnêtrznych, o¶wietlenia podstawowego, malowanie klas lekcyjnych”.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie ni¿ej wymienionych prac:
a) przygotowanie sal lekcyjnych do realizacji dalszych prac, wyniesienie elementów wyposa¿enia, zabezpieczenie wskazanych w przedmiarze powierzchni,
b) demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietlenia klas,
c) przygotowanie ¶cian do monta¿u sufitu akustycznego – wyrównanie powierzchni w miejscu monta¿u,
d) wymiana drzwi wej¶ciowych do klas wraz z obróbka o¶cie¿y,
e) malowanie ¶cian oraz sufitów w miejscach okre¶lonych w przedmiarze,
f) wymiana kratek zamontowanych na kana³ach wentylacji grawitacyjnej,
g) monta¿ modu³owego sufitu akustycznego z wype³nieniem z paneli o wym. 60 x 60cm,
h) malowanie os³on grzejnikowych oraz podokienników,
i) monta¿ opraw o¶wietlenia oraz pod³±czenie do istniej±cej instalacji elektrycznej,
j) wykonanie pomiarów i sprawdzeñ, w tym pomiaru natê¿enia o¶wietlenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji d¼wiêkoszczelnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-08-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1)nie podlegaj± wykluczeniu,
2)spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
- Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100);
- Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100);
3)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.
- Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nastêpuj±ce zamówienia:
us³ugi o charakterze bie¿±cej konserwacji w zakresie wykoñczenia i aran¿acji wnêtrz lub roboty budowlane zgodnie z definicj± ustawy Prawo Budowlane o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto w ilo¶ci: 1
Przez okre¶lenie us³ugi o charakterze bie¿±cej konserwacji nale¿y rozumieæ: prace polegaj±ce na naprawie tynków, malowaniu pomieszczeñ, zak³adaniu paneli, uk³adaniu ok³adzin pod³ogowych i ¶ciennych, wymianie osprzêtu i fragmentów instalacji elektrycznych, i sanitarnych, wymianie stolarki wewn±trzlokalowej, wykonywaniu ¶cianek dzia³owych, itp. prace nie stanowi±ce robót budowlanych.
Przez okre¶lenie roboty budowlane nale¿y rozumieæ: roboty polegaj±ce na remoncie budowie przebudowie rozbudowie nadbudowie oraz odbudowie obiektów budowlanych w bran¿y ogólnobudowlanej, oraz bran¿y elektrycznej –dwie bran¿e razem jako jedna robota budowlana bez okre¶lania udzia³u poszczególnych bran¿, rodzajów bran¿ w ca³kowitej warto¶ci roboty budowlanej.
4)Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone, w szczególno¶ci wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
-minimum jedn± osob±, posiadaj±c± co najmniej wykszta³cenie ¶rednie techniczne ogólnobudowlane,
oraz
-minimum jedn± osob±, posiadaj±c± co najmniej aktualne uprawnienia do zajmowania siê dozorem, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych o napiêciu do lub powy¿ej 1 kV - grupa I-D
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:Wymagane o¶wiadczenia z art. 125 ust 1 pzp powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego.).
Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie pe³nomocnika tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na zmianie terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy, zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmianie skutkuj±cej zmniejszeniem/zwiêkszeniem wynagrodzenia, zmianie polegaj±cej na wprowadzeniu Prac, które nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia, wprowadzeniu Prac wykraczaj±cych poza opis przedmiotu zamówienia.2. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego,
2) w zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia Prac, która bêdzie mia³a istotny wp³yw na przed³u¿enie terminu zakoñczenia zadania,
3) wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego skutkuj±ca konieczno¶ci± czasowego wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy,
3. Zmiana skutkuj±ca zmniejszeniem albo zwiêkszeniem wynagrodzenia mo¿e nast±piæ:
1) W zwi±zku ze zmian± sposobu przeprowadzenia Prac, ograniczeniem zakresu, rozszerzeniem zakresu Prac, lub wprowadzeniem Prac zamiennych o wy¿szej/ni¿szej warto¶ci ni¿ przewidziane w Dokumentacji Postêpowania i ofercie cenowej.
Wykonawca wykona wycenê Prac wynikaj±cych ze zmiany sposobu przeprowadzenia Prac oraz Prac zamiennych w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob, Intercenbud aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego),
a) stawka roboczogodziny „R”, koszty po¶rednie „Kp” (R+S), zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp), przyjête zostan± w wysoko¶ci przyjêtej w Kosztorysie Ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do Umowy,
b) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.
c) nak³ady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nak³adów Rzeczowych KNR, oraz dane producentów stosowanych materia³ów, dotycz±ce zu¿ycia.
2) gdy ulegnie zmianie urzêdowa stawka VAT na Prace budowlane.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenie Prac dodatkowych, nie objêtych przedmiotem zamówienia, lub zamiennych o wiêkszej warto¶ci w stosunku do Prac opisanych w Dokumentacji Postêpowania, których warto¶æ nie przekracza 10% kwoty wynagrodzenia, okre¶lonej w ofercie wykonawcy, je¿eli nast±pi konieczno¶æ zrealizowania tych Prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
5. Podstaw± wprowadzenia zmian do umowy, wskazanych w ust. 2, 3 i 4 jest protokó³ konieczno¶ci zatwierdzony przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê i zawarty aneks do umowy.
6. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
7. Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-04 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-04 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 60 dni
2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POLIC
wiêcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¶wietlicy w m. Mi³ostajki
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
- Zmiana sposobu u¿ytkowania poprzez przebudowê czê¶ci budynku dawnego gimnazjum oraz rozbudowê w celu utworzenia Klubu Dzieciêcego.
- Modernizacja budynku przy ul. Powstañców w Baborowie - utworzenie ¿³obka
- Remont ogólnobudowlany budynku nr 52 zlokalizowanego na terenie O¶rodka Reprezentacyjnego MON
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej infrastruktury spo³eczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.