Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00331886/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu, w których prowadzona jest działalność Domu Pomocy Społecznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326721573
1.5.8.) Numer faksu: 326722256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu, w których prowadzona jest działalność Domu Pomocy Społecznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84bfcda4-5e5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9 w Zawierciu w 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0040/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi całodobowej ochrony fizycznej
i monitorowania obiektów zlokalizowanych na posesji przy ul. Rzemieślniczej 9
w Zawierciu, w których prowadzona jest działalność Domu Pomocy Społecznej, w 2021 r.
2. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza i który podpisze
z Zamawiającym umowę, zobowiązany będzie do świadczenia usługi 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Charakterystyka obiektu: Posesja o powierzchni ok. 21.000 m2, ogrodzona, z dwiema bramami wjazdowymi, w tym jedną bramą i furtką używaną na bieżąco sterowaną na odległość. Drugą bramą zamkniętą, używaną okazjonalnie. Na posesji zlokalizowany jest Dom Pomocy Społecznej dla osób przewlekle psychicznie chorych, który zamieszkuje średnio 160 osób. Zatrudnionych jest średnio 110 osób pracujących w różnych systemach zmianowych. W części mieszkalno-usługowej Domu pracownicy sprawujący opiekę, przebywają całą dobę 7 dni w tygodniu. Zakład posiada system monitoringu za pomocą kamer wewnątrz budynku mieszkalno-administracyjnego oraz system wykrywania pożaru. Na posesji znajdują się budynki: mieszkalno-administracyjny, administracyjno-gospodarczy, kaplica, wiata garażowa, dwa kioski.
4. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Usługa ochrony wykonywana będzie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
w systemie zmianowym. Wykonawca zapewni ochronę przedmiotu ochrony przez min 1 (słownie: jedną) osobę, skierowaną do realizacji zamówienia - na jednej zmianie.
2) Wykonawca zapewni osobom skierowanym do wykonywania przedmiotu zamówienia jednolite, estetyczne umundurowanie oraz plakietki identyfikacyjne.
3) Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z czynów niedozwolonych (OC delikt) oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonana zobowiązania (OC kontrakt) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia o sumie gwarancyjnej
w wysokości minimalnej 1 000 000 (słownie: jeden milion) złotych brutto i utrzymać je w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Szczegółowe obowiązki osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142472,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203643,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142472,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo-Handlowe NOWA Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440011927
7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142472,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI
- Wykonywanie usług gospodarczych, utrzymania porządku i czystości oraz obsługi portierskiej w budynkach użytkowych i budynku mieszkalno - użytkowym zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.