Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060734 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. Z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340009029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 32-36
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. Z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb77bd98-8326-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/23/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. Z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Zamawiającego polega na:
a) codziennym (od poniedziałku do piątku) sprzątaniu niezabudowanych części nieruchomości (chodniki, zieleńce, pozostałe tereny)
b) utrzymaniu czystości w częściach obiektów budowlanych przeznaczonych do wspólnego użytkowania (piwnice, strychy, podesty i wnęki parterów klatek schodowych, pralnie)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy stanowiący jej integralną część.
Powierzchnie sprzątane:
- trawniki 51360 m²
- pow. wewnętrzne 29205 m²
- chodniki i podwórza 75354 m²
pow. wewnętrzne: (partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie)
Dodatkowe informacje dotyczące zakresu:
1) Zamawiający określa miesiące jako okres:
Letni – od kwietnia do października
Zimowy – od listopada do marca
2) Zamawiający udostępnia Wykonawcy bezpłatnie pomieszczenia do przechowywania sprzętu.
3) Zamawiający udostępnia Wykonawcy punkty poboru wody w budynkach posiadających pralnie (95% budynków posiada pomieszczenia pralni). W przypadku braku pralni w budynku będzie możliwość poboru wody z budynku przylegającego obok.
4) Do obowiązków wykonania usługi utrzymania czystości posesji i przyległych chodników nie należy koszenie i wywóz trawy.
5) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć wywóz zgrabionych liści.
6) Dowody wpłat za czynsz, aneksy i przeceny oraz inne ważnych informacji z MPGN Sp. z o.o. do najemców i właścicieli do skrzynek pocztowych lub za potwierdzeniem odbioru (roznoszone są raz na miesiąc)
7) Budynki w których umycie okien wymaga specjalistycznego sprzętu:
- ul. Chełmińska 109 (drabina powyżej 3m),
- ul. Zaciszna 2 (drabina powyżej 3m),
- ul. Kalinkowa 67 (drabina powyżej 3m),
- ul. Chełmińska od nr 148 do 194 (drabina powyżej 3m),
- Al.23 Stycznia 4 (drabina powyżej 3m),
- ul. R. Milczewskiego - Bruna 1 (podnośnik, wysoka drabina),
- ul. Karabinierów 2F, 6, 6a (drabina powyżej 3m)
8) Wszystkie czynności wykonywane rzadziej niż codziennie wymagają zgłoszenia harmonogramu oraz faktu wykonania usługi. Wykonawca dołącza do formularza ofertowego wypełniony harmonogram dotyczący czynności wykonywanych rzadziej niż codziennie. (Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy + kalkulacja + harmonogram)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34662,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35117,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34662,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STONES DESIGN" s.c. ANNA GRIESA, ALEKSANDER SZCZAWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762402238
7.3.3) Ulica: ul. Zawilcowa 25
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STONES DESIGN" s.c. ANNA GRIESA, ALEKSANDER SZCZAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"STONES DESIGN" s.c. ANNA GRIESA, ALEKSANDER SZCZAWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381292,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach przy ul. Kopernika 19 i "Króliczarnia" przy obiekcie na ul. Kopernika 19a, budki parkingowej i toalety wolnostojącej
- Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.