eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek"¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku"



Og³oszenie z dnia 2021-05-20


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060738 z dnia 2021-05-21

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT TURECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 63 222 32 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bdce059b-b950-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060738

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000299/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu- https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy takie konto ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu https://moj.gov.pl/nforms/e-zamowienia/zalaczniki/Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) https://pz.gov.pl/dt/regulations. Maks. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Dane postêpowanie poza SWZ mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postêpowania”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. PRM z dnia 30.12. 2020 w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452) oraz rozp. MRPiT z dnia 23.12.2020 w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415). Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika systemu: Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf (moj.gov.pl) dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne o¶wiadczenia i dokumenty opisane w SWZ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych /Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1/), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA TURECKI z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Turku przy ul. Kaliskiej 59, 62 - 700 Turek;
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych mo¿e Pan/Pani skontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych e-mail: iod@powiat.turek.pl, tel. 63 222 32 07 lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.272.4.2021 na ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Turku;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 790000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.), w okresie 36 miesiêcy licz±c od dnia zawarcia umowy.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
a) Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia - za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - za³±cznik nr 2 do SWZ.

Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji, zgodnie z tre¶ci± art. 441 pzp.

Prawo opcji obejmuje ¶wiadczenie us³ug pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, jak równie¿ ¶wiadczeniu us³ugi odbioru przesy³ek pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.) nieujêtych (niewycenionych) w ofercie Wykonawcy. W takim przypadku podstaw± rozliczeñ bêd± ceny wynikaj±ce z obowi±zuj±cego u Wykonawcy w dniu zlecenia us³ugi cennika us³ug pocztowych, z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Wykonawcê - w takim przypadku ceny jednostkowe okre¶lone w cenniku us³ug pocztowych mog± ulec obni¿eniu.

Maksymalna warto¶æ opcji mo¿e stanowiæ do 5 % ceny oferowanej za zamówienie podstawowe.

Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug w ramach prawa opcji, a Operatorowi Pocztowemu nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug.

Zakres zamówienia na podobne us³ugi, o których mowa obejmuje ¶wiadczenie us³ug pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Starostwa Powiatowego w Turku w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.) na podstawie i zgodnie z postanowieniami Umowy, SWZ, z³o¿on± i zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego Ofert± oraz wymaganiami maj±cych zastosowanie aktualnych przepisów prawa, z zastrze¿eniem, i¿:
1) us³ugi te mog± stanowiæ warto¶æ do 25 % ceny oferowanej za zamówienie podstawowe szczegó³owo opisane w Za³±czniku nr 1 do SWZ;
2) podstaw± rozliczeñ bêd± ceny wynikaj±ce z obowi±zuj±cego u Wykonawcy w dniu zlecenia us³ugi cennika us³ug pocztowych, z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Wykonawcê i w takim przypadku ceny jednostkowe okre¶lone w cenniku us³ug pocztowych mog± ulec obni¿eniu.

Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug, o których mowa, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert: Cena 60%, Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego
(wraz z miastem Turek) 25%, Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Turek 10%, Mo¿liwo¶æ monitorowania online (przez Internet) przesy³ek listowych rejestrowanych (bez dodatkowych kosztów dla Zamawiaj±cego) 5%, Razem 100%. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej. Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiaj±cy, oceniaj±c liczbê placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego we¼mie pod uwagê liczbê placówek pocztowych podan± przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. Placówki pocztowe powinny spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i znajdowaæ siê w granicach administracyjnych powiatu tureckiego. Niez³o¿enie tej informacji przez Wykonawcê skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokument ten nie podlega uzupe³nieniu. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 25 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiaj±cy, oceniaj±c liczbê placówek pocztowych na terenie miasta Turek we¼mie pod uwagê liczbê placówek pocztowych podan± przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. Placówki pocztowe powinny spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i znajdowaæ siê w granicach administracyjnych miasta Turek (powiat turecki). Niez³o¿enie tej informacji przez Wykonawcê skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokument ten nie podlega uzupe³nieniu. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 10 pkt (1% = 1 pkt). Zamawiaj±cy, oceniaj±c mo¿liwo¶æ monitorowania online przesy³ek listowych rejestrowanych we¼mie pod deklaracjê z³o¿on± przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. Mo¿liwo¶æ monitorowania przesy³ek nie powinna generowaæ ¿adnych dodatkowych kosztów dla Zamawiaj±cego. System do ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych ma umo¿liwiaæ bezp³atnie zamawiaj±cemu lub adresatowi nadanej przez zamawiaj±cego przesy³ki dostêp, za po¶rednictwem wskazanej przez wykonawcê strony internetowej, do informacji na temat co najmniej: rodzaju przesy³ki, daty oraz nazwy placówki i miejscowo¶ci nadania, awizowania przesy³ki oraz dat pierwszego i drugiego awizowania (o ile nast±pi), daty dorêczenia przesy³ki (o ile nast±pi), daty zwrotu Zamawiaj±cemu niedorêczonej przesy³ki (o ile nast±pi). Niez³o¿enie tej informacji przez Wykonawcê skutkowaæ bêdzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokument ten nie podlega uzupe³nieniu. Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 5 pkt (1% = 1 pkt). Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu tureckiego (wraz z miastem Turek)

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych na terenie miasta Turek

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ monitorowania online (przez Internet) przesy³ek listowych rejestrowanych (bez dodatkowych kosztów dla Zamawiaj±cego)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Na podstawie art. 112 pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.

2) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli bêdzie posiada³ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.).

3) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga aby ka¿dy z nich posiada³ stosowne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.). Przedmiotowy warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, bêdzie równie¿ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert± (formularz ofertowy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ):

a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 4 do SWZ;

b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy o tre¶ci jednoznacznie wskazuj±cy uprawnienie (umocowanie), co najmniej do podpisania i z³o¿enia oferty (je¿eli dotyczy);

c) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);

d) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 pzp, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);

e) o¶wiadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom czê¶ci zamówienia, art. 462 ust. 2 pzp, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);

f) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy);

g) o¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.

Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga aby ka¿dy z nich posiada³ stosowne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granic±, zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.). Przedmiotowy warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, bêdzie równie¿ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu art. 125 ust. 1 pzp sk³ada odrêbnie ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia
1. Strony mog± dokonaæ zmiany cen jednostkowych poszczególnych rodzajów przesy³ek, na jego wniosek wraz z uzasadnieniem w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug;
2) cennika powszechnych us³ug pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w sposób dopuszczony przez obowi±zuj±ce przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz. 1041 z pó¼n. zm.).
2. Zmiany, o których mowa wymagaj± wprowadzenia aneksu do umowy i pozostaj± bez wp³ywu na ca³kowite wynagrodzenie Operatora Pocztowego.
3. Ceny jednostkowe okre¶lone przez Operatora Pocztowego w ofercie ulegn± obni¿eniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy op³aty pocztowe wynikaj±ce ze standardowego cennika lub regulaminu Operatora Pocztowego bêd± ni¿sze od cen wynikaj±cych z przed³o¿onej oferty. Operator Pocztowy ma obowi±zek wówczas stosowaæ wzglêdem Zamawiaj±cego obni¿one op³aty pocztowe dla us³ug, wynikaj±ce z aktualnego cennika lub regulaminu Operatora Pocztowego.
4. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo korzystania z powszechnych programów rabatowych lub innych upustów oferowanych przez Operatora Pocztowego w czasie realizacji umowy - w takim przypadku ceny jednostkowe mog± ulec obni¿eniu.

Zmiany Umowy
1. Zamawiaj±cy poza opisanymi powy¿ej zmianami wysoko¶ci wynagrodzenia przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania umowy, jednak¿e tylko w takim zakresie, aby po ustaniu dzia³ania si³y wy¿szej, Operator Pocztowy móg³ wykonaæ przedmiot umowy w sposób prawid³owy oraz je¿eli w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej wyst±pi opó¼nienie, dopuszcza zmianê terminów wykonania zamówienia okre¶lonych w niniejszej umowie poprzez przed³u¿enie o okres takiego opó¼nienia;
2) w przypadku zmiany regulacji prawnych lub wydania decyzji indywidualnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia lub terminów wykonania zamówienia w taki sposób aby postanowienia umowy zosta³y dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego;
3) w przypadku opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy wywo³anych przyczynami zale¿nymi wy³±cznie od Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminów wykonania zamówienia odpowiednio o okres opó¼nienia spowodowanego jedn± z przyczyn wskazanych powy¿ej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-29

2021-05-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.