Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060810 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Sportowo na Szybowcowej i zabawnie na Hynka – ul. Szybowcowa - etap 2” - projekt nr 155 WBO 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4dfc4bbe-b9f8-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sportowo na Szybowcowej i zabawnie na Hynka – ul. Szybowcowa - etap 2” - projekt nr 155 WBO 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dfc4bbe-b9f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 „Sportowo na Szybowcowej i zabawnie na Hynka – ul. Szybowcowa - etap 2” - projekt nr 155 WBO 2020.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych/usług (dalej „RB/U”), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych RB/U, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SIWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) poprzednio obowiązującej ustawy Pzp - polegającego na powtórzeniu podobnych RB/U, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 80% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 184924,14 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/PN/45/2020/DPIR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/20/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 183192,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie działki nr 5/10, AM-3, obręb Gądów Mały zlokalizowanej przy ul. Szybowcowej poprzez wykonanie robót budowlanych oraz nasadzeń zieleni.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności:
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
b) tyczenie układu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych;
Zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),
e) przygotowanie terenu,
f) budowa ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej,
g) odtworzenie nawierzchni zniszczonych podczas prac,
h) wyposażenie terenu:
- ławka z oparciem - 2 szt.,
- kosz na odpady – 2 szt.,
- stolik do szachów – 2 szt.,
- krzesła do stolików – 4 szt.,
- stojak na rowery – 4 szt.,
- żagiel przeciwsłoneczny – 2 szt.
CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:
a) przygotowaniu terenu pod nasadzenia (np. orka glebogryzarką, wymiana gleby rodzimej),
b) wykonaniu nasadzeń,
c) założenie trawnika i łąki kwietnej.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia, polegającej na:
a) dla trawnika:
- koszenie trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie
- koszenie łąki 1-2 razy w roku – na przełomie sierpnia i września oraz opcjonalnie czerwcu/lipcu.
- nawożenie trawnika,
- wałowanie trawnika,
- piaskowanie trawnika,
- napowietrzanie trawnika,
- renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedepta),
b) dla drzew, krzewów, bylin, pnączy:
- cięcie kształtujące pokrój roślin,
- cięcie pielęgnacyjne roślin,
- pielęgnacja kwietników,
- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),
- dosadzenie uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętych i zniszczonych roślin,
- uzupełnienie kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku,
c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni:
- regularne i obfite podlewanie szczególnie w okresach suszy letniej,
- nawożenie i regularne oględziny ich stanu zdrowotnego nasadzonych roślin wraz z przeglądami mis wokół drzew i stanu ich wiązań i palików zgodnie dokumentacja projektową,
- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem),
- bieżące wywożenie urobku (biomasy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451300-9 - Krzewy
03452000-3 - Drzewa
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216958,03
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216958,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Czarnecki SMART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8961355665
7.3.3) Ulica: Szkutnicza 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-180
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216958,03
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. 1. Realizacja robót budowlanych i prac ogrodniczych (Część I i II przedmiotu umowy) zostanie wykonana w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.
1. 2. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
2. Dotyczy pkt. 1.6) ogłoszenia - Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: Niniejsze pole zawiera automatycznie wpisany przez system adres (którego nie dało się usunąć) - https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4dfc4bbe-b9f8-11eb-911f-9ad5f74c2a25. Powinno być: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.