Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060820 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-13/WZŻ/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorzadowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału do obiektów Wrocławskiego Zespołu ŻłobkówNr postępowania: ZP-13/WZŻ/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbff90f7-9dea-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa nabiału (w tym jaj) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033893/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: ZP-13/WZŻ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152045,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy nabiału do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – nabiał ”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
3.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; (planowany remont żłobka sierpień 2021 r.)
(żłobek nr 5 dokonuje zamówienia także dla filii żłobka nr 5 )
filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45; dostawa do żłobka nr 5
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; (planowane otwarcie żłobka po remoncie listopad 2021 r.)
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, dostawa do żłobka nr 10.
10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
4.Planowane przerwy wakacyjne w żłobkach w 2021 r.
NUMER ŻŁOBKA, ADRES MIESIĄC VII MIESIĄC VIII
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 pracuje urlop
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33 pracuje urlop
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27 urlop pracuje
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25 pracuje urlop
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5 pracuje urlop
Filia żłobka nr 5 ul. Barskich 45 pracuje urlop
Żłobek nr 6 ul. Krowia 1 remont
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9 pracuje urlop
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6 pracuje urlop
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d urlop pracuje
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17 urlop pracuje
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39 urlop pracuje
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a pracuje urlop
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 pracuje urlop
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c urlop pracuje
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 pracuje urlop
5.Dostawy asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
6.Środek transportu musi być przystosowany do przewozu środków spożywczych posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną.
6. Wspólny słownik zamówień (CPV):
15500000-3 Produkty mleczarskie
15898000-9 Drożdże
15551300-8 Jogurt
15530000-2 Masło
15511100-4 Mleko pasteryzowane
15540000-5 Produkty serowarskie
15542100-0 Ser twarogowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15551300-8 - Jogurt
15898000-9 - Drożdże
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160054,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188736,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160054,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951293690
7.3.3) Ulica: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160054,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa ulega rozwiązaniu po upływie terminu na jaki była zawarta lub w przypadku wyczerpania kwoty umowy.
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych i artykułów ogólnospożywczych do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.