Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00084383/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00142435/01 - Wynik z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis aparatów RTG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. J. Bielawskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kos@szpital-brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis aparatów RTG.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f89b4e3f-e282-45c3-a9da-b74bc222a492
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przeglądy aparatury medycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f89b4e3f-e282-45c3-a9da-b74bc222a4923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
- przy użyciu strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, pełny link znajduje się w ogłoszeniu o zamówieniu - dotyczy tylko złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą przetargową,
- przy użyciu poczty elektronicznej : email: monika.kos@szpital-brzozow.pl w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, uzupełnienie dokumentów
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZSPOO.SZP.3810/6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatów RTG , szczegółowy wykaz wraz z zakresem usług znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS Mobilett Mira Max uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS Mobilett Mira Max i dołączony do oferty.b)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS MobilettXP Eco uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS MobilettXP Eco i dołączony do oferty.
c)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS Multix Fusion Max uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS Multix Fusion Max i dołączony do oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS Mobilett Mira Max uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS Mobilett Mira Max i dołączony do oferty.b)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS MobilettXP Eco uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS MobilettXP Eco i dołączony do oferty.
c)Posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta aparatu RTG SIEMENS Multix Fusion Max uprawniającej do jego serwisowania. Dokument na potwierdzenie musi być wystawiony przez producenta sprzętu będącego przedmiotem serwisu, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do serwisowania aparatu RTG SIEMENS Multix Fusion Max i dołączony do oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu).
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty(w przypadku, gdy oferta jest opatrzona podpisem upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy).
5. Oświadczenie dotyczące wielkości przedsiębiorstwa- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
6. Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa - wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
7.Oświadczenie dotyczące RODO- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-06
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej, emulsji asfaltowej grysu, oraz asfaltu lanego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Usługa doradcza obejmująca analizy w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpackiego Ośrodka Onkologicznego im. Ks. B. Markiewicza/19_2025/
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Krzemiennej w systemie "Zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwest. pod nazwą: "Rozwój opieki długoterminowej na terenie powiatu brzozowskiego.
- Dostawy odczynników laboratoryjnych/21_2025/
- Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców (18)
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy i naprawy urządzeń endoskopowych firmy Olympus
- P-11-2025 Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- ZP/7/2025_Usługa wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie_P
- wykonywanie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.