Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych i organizacji terapii dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych i organizacji terapii dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc25f9f-9d71-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W trakcie wykonywania usług opiekuńczych Zamawiający uzyskał informację o konieczności dalszego prowadzenia Punktu Opieki - jednak nie uzyskał informacji o tym, czy zostaną zabezpieczone środki na wynagrodzenia dla osób wykonujących usługi j.w.. Do momentu uzyskania przez Zamawiającego informacji o tym, że w najbliższym czasie będzie możliwe uzyskanie środków na sfinansowanie usług, mających być wykonywanymi od stycznia 2023 r. nie było możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niezwłocznie po uzyskaniu informacji dotyczącej przyznania środków na sfinansowanie tych usług,zamawiający podjął działania zmierzające do wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.Nie ma możliwości przeprowadzenia i zakończenia postępowania w trybie konkurencyjnym przed dniem 1 stycznia 2023 r., Zamawiający - w związku z pilną koniecznością udzielenia i wykonywania usług, na czas przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2781.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych
i organizacji terapii dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z UkrainyGrupa docelowa to mieszkańcy ewakuowanego z obwodu chmielnickiego internatu i domu dziecka w Międzybożu na Ukrainie. W związku z tym, iż ewakuowana została cała placówka, podopieczni przebywają w Budynkach nr 1 i 2 pod wyżej wymienionym adresem, wg podziału, który stosowany był w ich rodzimej placówce i nie może ulec zmianie. Łącznie w Punkcie opieki w Budynkach nr 1 i 2 przebywa obecnie 57 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142000-6 - Usługi paramedyczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1001920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1001920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Wspierania Rozwoju AiM Sp. zo o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792671084
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRACOWNIA WSPIERANIA ROZWOJU AIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1001920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-02-28INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025 (powt).
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Karczmiskach
- Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025.
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.