Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349833/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00367851/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00385987/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00399051/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00400086/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00415734/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00430792/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00441475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00453187/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00462508/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku remontu śmigłowców nr 52 PWL Bydgoszcz
zad. 11338
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: RZI Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090570782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku remontu śmigłowców nr 52 PWL Bydgoszczzad. 11338
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f45cf9-34e0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037683/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 zadanie 11338 - Przebudowa budynku remontu śmigłowców nr 52 - PWL Bydgoszcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIB/TP1/4/R/9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres przedmiotu umowy wchodzą:
1) wykonanie prac przygotowawczych;
2) wykonanie robót podstawowych i tymczasowych objętych dokumentacją projektową oraz niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo – finansowym;
3) utrzymanie terenu budowy w porządku podczas wykonywania prac budowlanych, jak również doprowadzenie do porządku po zakończeniu robót terenu - budowy, zaplecza budowy oraz dróg dojazdowych;
4) przygotowanie pełnej dokumentacji do odbioru określonej w § 6 ust. 33 umowy;
5) zawiadomienie odpowiedniego WINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana);
6) przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty;
7) odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu;
8) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach zgodnie z wymogami uwzględnionymi w załączniku nr …… do umowy (wymogi dotyczące dokumentacji budowlanej);
9) uruchomienie wszystkich wykonanych i zamontowanych instalacji, sieci, systemów i urządzeń;
10) przeprowadzenie rozruchów wykonanych instalacji, sieci, systemów i urządzeń przy udziale przedstawicieli Użytkownika i Zamawiającego. Po dokonaniu rozruchów, wszystkie urządzenia muszą być w pełni uzupełnione w materiały eksploatacyjne (np. paliwa, czynniki chłodnicze itp.);
11) przeprowadzenie przez uprawnione osoby szkoleń wskazanych przez Użytkownika obiektu osób w zakresie obsługi urządzeń, instalacji i systemów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przed zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły ze szkolenia wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu potwierdzającymi zdolność szkolonej osoby do samodzielnej eksploatacji urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach zadania.
Szkolenia należy przeprowadzić na podstawie programu szkolenia opracowanego przez Wykonawcę. Program szkolenia musi zostać przekazany Zamawiającemu do akceptacji w terminie min. 14 dni kalendarzowych przed planowanym terminem szkolenia.
Program szkolenia musi zawierać m.in:
a) zakres merytoryczny,
b) czas trwania poszczególnych szkoleń,
c) miejsce szkolenia,
d) wzór protokołu ze szkolenia i wzór zaświadczenia dla osoby szkolonej;
12) serwisowanie i przegląd zamontowanych, zainstalowanych w ramach realizowanego zadania urządzeń, instalacji itp. zgodnie z warunkami gwarancji producentów, kartami gwarancyjnymi, aktualnymi normami obronnymi oraz aktualnie obowiązującymi wytycznymi, aktami normatywnymi w Resorcie Obrony Narodowej przez okres udzielonej gwarancji.
13) wykonanie inwentaryzacji schematycznej obiektów według wzoru określonego w załączniku nr 17 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19545524,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24890990,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19545524,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235123
7.3.3) Ulica: Smoleńska 1A
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-833
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje elektryczne teletechniczne, sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, roboty drogowe, roboty specjalistyczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19545524,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.