Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035496/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060928 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drzew, krzewów i bylin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 443 53 08
1.5.8.) Numer faksu: 18 443 78 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.nowysacz.pl;https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html;https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drzew, krzewów i bylin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42b10ab-9dda-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004064/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212325 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew do nasadzeń zastępczych na terenie miasta Nowego Sącza.2. Rodzaj zamawianego towaru, wymagane parametry (tj. wysokość, obwód pnia) oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianego towaru została określona w załącznik nr 1 do SWZ (Zadanie I).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 96550 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew, krzewów i bylin do nasadzeń na terenie miasta Nowego Sącza2. Rodzaj zamawianego towaru, wymagane parametry (tj. wysokość, obwód pnia, wielkość pojemnika) oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianego towaru została określona w załącznik nr 2 do SWZ (Zadanie II).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 115775 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Złożono 1 ofertę. Cena złożonej oferty: 143 337,60 zł brutto.
2. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia: 104 274,00 zł brutto.
3. Przyczyną unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie Zadania I jest fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118950,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118950,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118950,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Jąkalski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: TRANS-PLANT Jakub Jąkalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040051722
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 20/6
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118950,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.