eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź"Modernizacja części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi, obejmująca modernizację łazienek oraz malowanie korytarzy"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060934 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi, obejmująca modernizację łazienek oraz malowanie korytarzy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 80

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 265 15 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@sp1.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.czeladz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi, obejmująca modernizację łazienek oraz malowanie korytarzy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa2d72f-9c4b-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi obejmująca modernizację łazienek oraz malowania korytarzy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033673/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP1/1/RB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi
Roboty obejmują remont pięciu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1. Zakres robot
obejmować będzie :
- wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej,
- wykonanie odcięć instalacji kanalizacyjnej i wodnej w pomieszczeniu za salą doświadczania świata,
- wymianę instalacji elektrycznej i dopasowanie jej do nowych punktów oświetleniowych,
- montaż elektrycznego wentylatora wywiewnego z wyprowadzeniem kanału przez ścianę budynku,
- sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych,
- wymianę fragmentu ściany działowej na ścianę z pustaków szklanych,
- wymianę ścianek oddzielających kabiny w toaletach,
- wymianę drzwi płytowych z ościeżnicą i samozamykaczem pomiędzy korytarzem a łazienką,
- wymianę drzwi wewnętrznych z ościeżnicą pomiędzy przedsionkiem a toaletami,
- wymianę glazury i gresu,
- wymianę misek ustępowych na wspornikowe na stelażu,
- wymianę umywalek,
- wymianę pisuarów,
- malowanie ścian i sufitu powyżej glazury,
- montaż blatu w łazience personelu,
- montaż luster ściennych,
- montaż lamp natynkowych,
- montaż wydajnych suszarek elektrycznych,
- montaż pozostałego wyposażenia: dozowniki mydła, kosze na śmieci, pojemniki na papier toaletowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 128570,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć B: Malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi

1. Skucie istniejącego podłoża lamperii 203 m2.
2. Położenie warstwy tynku – betonu architektonicznego 203 m2.
3. Umycie ścian, sufitów – 525 m2.
4. Uzupełnienie ubytków ścian i sufitów.
5. Gruntowanie ścian i sufitów – 525 m2.
6. Malowanie dwukrotne powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, antyalergicznymi, zmywalnymi – 525 m2 x 2.
7. Wywiezienie odpadów malarskich, remontowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32340,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp – Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli- cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowani zamówienia chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do części A otrzymano 6 ofert.
Najniższa cena oferty niepodlegającej odrzuceniu to : 221 400,00 zł
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy pzp przed otwarciem ofert podał cenę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości : 195 000,00 zł. Wartość szacunkowa brutto tej części to 158 141,53 zł. Biorąc pod uwagę powyższe oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowani zamówienia o 26 400,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60932,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM Budowa Sp zoo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 954-276-91-96

7.3.3) Ulica: Kolista 25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-486

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2021-08-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.