Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00595508/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10154671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109c9d2a-6d0b-4f07-b5a9-03358286fcea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084122/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.15.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:
dowóz uczniów z terenu gminy Ślesin w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 20.06.2025 r. z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego.
1.1. Zakres usługi obejmuje następujące placówki oświatowe:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, 62-561 Ślesin,
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin,
3) Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym, ul. Konińska 48, 62-563 Licheń Stary,
4) Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach, Piotrkowice 27, 62-561 Ślesin,
5) Szkoła Podstawowa w Wąsoszach, Wąsosze 73, 62-561 Ślesin,
6) Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach, Szyszyńskie Holendry 162,
62-561 Ślesin.
1.2. Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ miejscowości. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach.
2) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251).
3) Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
4) Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych), w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu.
5) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50.
6) Odwozy uczniów ze szkół muszą być dostosowane do potrzeb poszczególnych placówek. Częstotliwość odwozów będzie uzależniona od czasu oczekiwania uczniów po zakończonych zajęciach.
7) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
9) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2023 r. poz. 1211).
10) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
11) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
12) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
13) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
14) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502), ponadto tylne siedzenia w autobusie /jeżeli zachodzi potrzeba/ są odpowiednio zabezpieczone przed upadkiem w czasie jazdy siedzących uczniów, np. barierką,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251).
15) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
16) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów zgodnie z ilością sprzedanych biletów.
17) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
18) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom.
19) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
20) Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego przez Wykonawcę Zamawiający przyjął następujące założenia:
a) przewidywana ilość uczniów dziennie w roku szkolnym 2024/2025 – 279 uczniów, zgodnie z wykazem trasy (załącznik nr 1 SWZ), przewidywana liczba uczniów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu,
b) dni dowozów od 02.01.2025 r. - 20.06.2025 r. - 108 dni,
c) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej od 02.01.2025 r. - 20.06.2025 r. – 80 460 km; podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania.
21) Przewidywane w pkt. 20 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
22) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
23) Wykonawca wystawiać będzie dla przewożonych uczniów bilety miesięczne szkolne zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 poz. 380).
24) Wykonawca wyda bilety najpóźniej w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi.
25) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 26.
26) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za bilety miesięczne przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
2. Wykonawca/Podwykonawca musi posiadać opracowane i wdrożone standardy ochrony małoletnich zgodnie z art. 22 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560).
3. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (Załącznik nr 8 do SWZ), że osoby (kierowcy oraz opiekunowie) nie widnieją w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Zamawiający ma prawo do weryfikacji czy wskazane przez Wykonawcę osoby nie widnieją w ww. rejestrze na każdym etapie postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387313,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA TURIST KRYSTYNA WALERIAŃCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310009490
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Dostawa kruszywa na modernizację dróg w Gminie Skrzyszów
- Dostawa kruszyw i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży- powtórzony
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.