Og³oszenie z dnia 2022-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00105242/01 - Wynik z dnia 2022-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Kruhel Paw³osiowski – IV etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA JAROS£AW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaros³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miastojaroslaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Kruhel Paw³osiowski – IV etap”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-faf293dc-8fef-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00060984
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
b) Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
c) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
• Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
• W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
- .zip
- 7Z
• W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
• Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy – Gmina Miejska Jaros³aw - informuje, ¿e:
7.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Jaros³awia, ul. Rynek 1, 37-500 Jaros³aw; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych Gminy Miejskiej Jaros³aw decyduje ona sama jako Administrator danych.
7.2. kontakt z przedstawicielami Administratora mo¿liwy jest poprzez adres e-mail: iod@um.jaroslaw.pl
7.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w uPzp.
7.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postêpowania o zamówienie publiczne finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane bêd± równie¿ przez okres wynikaj±cy z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE.
7.5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
7.6. posiada Pani/Pan:
7.6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
7.6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
7.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
7.6.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7.7. nie przys³uguje Pani/Panu:
7.7.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
7.7.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
7.7.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
7.9. Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach wynikaj±cych z uPzp.
7.10. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ul. Kruhel Paw³osiowski – IV etap” - zgodnie z SWZ oraz dokumentacj± techniczn± przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie dodatkowej gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy bran¿y drogowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê równ± co najmniej: 300 000,00 z³.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob±, która bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia posiadaj±c uprawnienia w specjalno¶ci drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum jednego zadania w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi (ulicy) zgodnym z przedmiotem zamówienia,
b) posiada niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwa zadania w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi (ulicy) zgodnym z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci ka¿dego zadania min. 200 000,00 z³ brutto*, z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane. Zamawiaj±cy przez zamówienie rozumie jedn± umowê.
*Dla ww. warto¶ci wykazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursya.html) dla danej waluty z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania (tj. z dnia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych).
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± równ± co najmniej: 300 000,00 z³.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wype³niony kosztorys ofertowy Wykonawcy, dowód wniesienia wadium (je¿eli zosta³o wniesione w innej formie, ni¿ pieniê¿nej).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron i wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany w ni¿ej przedstawionym zakresie:1) Zmiany terminu zakoñczenia robót budowlanych w przypadku:
a) wyst±pienia warunków atmosferycznych i zdarzeñ losowych, które istotnie utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót,
b) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy,
c) konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, pozwoleñ od osób trzecich lub w³a¶ciwych organów.
2) W przypadku postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cymi potrzebê zmiany umowy. Zmiany wysoko¶ci podatku VAT.
3) Zmiany w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania, sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wykazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu, wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, odbiegaj±cych
w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej.
c) wyst±pienia warunków terenu odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych
w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkanie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych,
d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy, przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu w szczególno¶ci na zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji, z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.
2. Wymienione w ust. 1 postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Wykonawca jest zobowi±zany do prowadzenia bie¿±cej dokumentacji, koniecznej dla uzasadnienia ¿±danej zmiany.
4. Wniosek w sprawach o których mowa w ust. 1 Wykonawca winien przekazaæ Zamawiaj±cemu niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ 7 dni roboczych od dnia w którym Wykonawca dowiedzia³ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa
w ust. 6 Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_jaroslaw pod nazw± niniejszego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-02
INNE PRZETARGI Z JAROS£AWIA
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnêtrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pe³kiñski na dzia³kach miejskich - III etap"
- Remont zespo³u boisk sportowych - zadanie pod nazw± - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespo³u boisk sportowych - zadanie pod nazw± - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Modernizacja systemu grzewczego w budynku dawnego kolegium jezuickiego (plac ks. Piotra Skargi 1)
wiêcej: przetargi w Jaros³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. ¦l±skiej w Rybniku
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych zwi±zanych z zapewnieniem bezpieczeñstwa ruchu drogowego i przejezdno¶ci ulic.
- Wykonanie robót drogowych polegaj±cych na remoncie cz±stkowym nawierzchni bitumicznych ulic i dróg gminnych na terenach miejskich i wiejskich gminy Po³czyn-Zdrój.
- Budowa oznakowanego przej¶cia dla pieszych w ci±gu ulicy Ko¶ciuszki w Bojszowie w rejonie ul. Ko¶cielnej (II)
- "¯wirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Wykonanie remontu bie¿±cego nawierzchni dróg ¿wirowych i gruntowych na terenie Gminy Sokó³ka
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.