eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoUsługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmiastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfe303bd-df79-4f96-ab45-f4a7f6dae151

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe303bd-df79-4f96-ab45-f4a7f6dae151

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej w bieżącej działalności Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności obejmującej udzielanie świadczeń zdrowotnych.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób jak najlepiej zabezpieczający interesy Zamawiającego oraz w taki sposób, by uzyskiwać rozstrzygnięcia jak najbardziej korzystne dla Zamawiającego.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie czynności obsługi prawnej z zakresu szeroko rozumianych: działalności leczniczej, świadczeń zdrowotnych, praw pacjenta, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego etc.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy, z uwzględnieniem zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w szczególności: szczegóły w części III IDW
5. Wykonawca oświadcza, iż złożenie przez Niego podpisu na poszczególnych dokumentach oznacza, że dokument w należyty sposób zabezpiecza interes i dobre imię Zamawiającego.
6. Obsługa prawna wykonywana będzie w siedzibie Zamawiającego w Miastku oraz w siedzibie Wykonawcy, – przy czym Wykonawca zabezpiecza wykonywanie obsługi prawnej w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego.
7. Świadczenie obsługi prawnej odbywać się będzie osobiście oraz za pomocą środków technicznych porozumiewania się na odległość.
8. Wykonawca w ramach ustalonego wynagrodzenia zobowiązany będzie do osobistego świadczenia obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego w Miastku min. 1 raz w tygodniu.
Dyżury wg harmonogramu ustalonego pomiędzy stronami.
9. Wykonawca w ramach ustalonego wynagrodzenia zobowiązany będzie do przejęcia oraz kontynuowania spraw sądowych wszczętych przed dniem zawarcia umowy i przekazanych do prowadzenia.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikające z niewykonania lub nieprawidłowego wykonania obsługi prawnej oraz w zakresie spraw, w których uczestniczył - również odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
11. Wykonawca musi posiadać polisę OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radcy Prawnego Rafał Łuczkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Arkadiusz Balcerowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554258699

7.3.3) Ulica: ul. Jana Karola Chodkiewicza 17/10

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-065

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2028-02-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.