Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545958/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie w okresie od 01.02.2024 do 31.01.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumarcheologiczne_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie w okresie od 01.02.2024 do 31.01.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfca7199-98cc-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078008/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania w okresie 01.02.2024 do 31.01.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie w okresie od 01.02.2024 do 31.01.2025, tj.:
- przy ul. Chmielnej 53 w Gdańsku,
- przy ul. Rycerskiej 9 w Gdańsku,
- przy ul. Haffnera 63 w Sopocie.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 10 do SWZ.
3.3. Zamawiający wymaga, aby usługi sprzątania w budynkach MAG wykonane były w sposób rzetelny, dokładny, sprawny i terminowy, z zastosowaniem środków i sprzętu o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad segregacji odpadów.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt oraz środki czystości konieczne do realizacji zamówienia. Nabywane środki mają być nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadające wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny.
3.6. Zamówienie obejmuje również dostawę środków toaletowych m.in. papier toaletowy mydło w płynie, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, gąbka do mycia naczyń, itp., w ilości dostosowanej do potrzeb w każdym z oddziałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SWZ oraz załącznik 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152028 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152028 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy AWENS Anna Nawrocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832068028
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 1c/4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-526
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY AWENS ANNA NAWROCKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY AWENS ANNA NAWROCKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152028 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń budynku pływalni OSIR w Dzielnicy Żoliborz w Warszawie przy ul. Potockiej 1.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.