Og³oszenie z dnia 2022-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00081884/01 - Wynik z dnia 2022-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w £omnicy Zdroju na rok 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w £omnicy Zdroju imienia 9 Kompanii 3 Batalionu 1 Pu³ku Strzelców Podhalañskich Armii Krajowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490674799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £omnica Zdrój 336
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/spwlzdroju
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w £omnicy Zdroju na rok 2022”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd6ac137-9009-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00061093
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00056893/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w £omnicy Zdroju na rok 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.malopolska.pl/spwlzdroju3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej na zasadach opisanych w SWZ.
2. Z³o¿enie oferty w formie pisemnej powoduje jej odrzucenie.
3. Komunikacja w postêpowaniu miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
7. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia.
11. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zeas@piwniczna.pl
12. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
14. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
15. Kontakt z Wykonawcami w sprawach formalnoprawnych pod adresem email: zeas@piwniczna.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy okre¶lony niniejsz± SWZ; 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2021.1129 ze zmianami), 3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2021.1129 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: •na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; •na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); •na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); •prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: •w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; •prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; •na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w £omnicy Zdroju w 2022 roku w ilo¶ci szacunkowej 35 000 l.
2. Paliwo bêd±ce przedmiotem zamówienia musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 z pó¼n.zm) oraz odpowiednio normy PN-C-96024 (Przetwory naftowe – Oleje opa³owe) lub równowa¿nych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ogólnej ilo¶ci i warto¶ci dostaw maksymalnie o 30% ilo¶ci okre¶lonej w pkt 1 Rozdzia³u III.Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ raz lub wiêcej razy (³±cznie do warto¶ci 30 % umowy) i uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od potrzeb i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji nastêpuje w terminie obowi±zywania umowy. Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji us³ugi w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiaj±cy, zgodnie z tre¶ci± o¶wiadczenia Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.
1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.)
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale V SWZ Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VI SWZ Zamawiaj±cy , dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona , do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (aktualne na dzieñ sk³adania ofert) – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) Pe³nomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik do niniejszej SWZ.2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy – Za³±cznik do SWZ.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w Projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI PIWNICZNA-ZDRÓJ
wiêcej: przetargi PIWNICZNA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Filialnej w Toprzynach Szko³y Podstawowej w Kandytach 6000 litrów
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych oraz kremacji na teren Cmentarza Komunalnego Oddzia³ Psie Pole przy ul. Kie³czowskiej 90 we Wroc³awiu
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych, w ilo¶ci 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych "Prz±¶nik" w Brenniku w roku 2025
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb Krytej P³ywalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 K³obuck
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego"
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.