Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00062552/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00153946/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00061138/02 - Wynik z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 w ramach postępowania uzupełniającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWWE NADLEŚNICTWO ZŁOTY POTOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Potok
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zloty_potok@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlotypotok.katowice.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 w ramach postępowania uzupełniającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8b569b-752f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013066/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2022 w ramach zamówienia uzupełniającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia o sygn. akt: S.270.8.2021 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019 ze zm.) Realizacja zamówienia uzupełniającego jest konieczna ze względu na brak na magazynie drewna do realizacji harmonogramów dostaw surowca na umowy sprzedaży zwarte na 2022 rok (ok. 10 tys.m3 – I kwartał 2022), jak również do realizacji umów aneksowanych z 2021 roku z terminem realizacji do 31.01.2022r. (ok. 1000 m3 – drewno SO S10, SO S2CD dł. 3,0 m, SO WCKS dł. 3,0 m). Brak na magazynie drewna, w głównej mierze sosnowego (W_STANDARD SO, WK_STANDARD SO, W_WCK_1 SO, S_S2B_CD SO) jak również bukowego powodują zaległości w realizacji harmonogramów umów, które mogą skutkować możliwością naliczeniem kar umownych przez Kupującego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 539447,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129645,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie, o którym mowa powyżej będzie polegało na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia podstawowego. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa objęte będą prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna zostały podzielone na części (pakiety):
Pakiet I: Leśnictwo Dębowiec - 2 173 m3
Pakiet II: Leśnictwo Poraj- 2 395 m3
Pakiet III: Leśnictwo Stawki, Julianka - 2 287 m3
Pakiet IV: Leśnictwo Kamienna Góra, Dąbrowa- 3 119 m3.
Niniejsze postępowanie dotyczy pakietu I: Leśnictwo Dębowiec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100-3 - Usługi cięcia drewna
77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139701,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139701,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139701 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U.H. "JURA-LAS" sc P.E.T Fert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.U.H. "MAGMOR-LAS" Morawski Marian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-15-80-890
7.3.4) Miejscowość: Julianka
7.3.5) Kod pocztowy: 42-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pozyskanie i zrywka drewna 30%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "JURA-LAS" S.C. P.K. FERT
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "JURA-LAS" S.C. P.K. FERT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150877,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Rewitalizacja stawu i stworzenie miejsc rekreacji i wypoczynku na terenie wokół stawu przy Alei Lipowej w miejscowości Obrowo
- Rozbudowa, adaptacja i remont kompleksu szkolnego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wydminach
- Bud dr gm publ klasy D na odc od km 0+231,65 w msc: Jodłówka, Gmina Rzezawa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 227401Z w miejscowości Marszewo w Gminie Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.