Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182687609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1914cb0-3652-4c82-9bcc-21e67e582c921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1914cb0-3652-4c82-9bcc-21e67e582c92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039839/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295859,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Jordanów do szkół i placówek oświatowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:
2. Dowóz wraz z opieką dzieci niepełnosprawnych z gminy Jordanów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim w roku 2025- pojazdem typu BUS o liczbie miejsc minimum 20 siedzących z odpowiednim zabezpieczeniem dla osób niepełnosprawnych.
Planuje się dowóz 15 uczniów niepełnosprawnych, z czego 6 uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie (dowóz codziennie) oraz 9 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim (7 uczniów dowóz codziennie i 2 uczniów dowóz w poniedziałek i odwóz w piątek).
Na dzień ogłoszenia postępowania 3 uczniów porusza się na wózkach inwalidzkich.
Dowóz dotyczy dzieci z następujących miejscowości:
Łętownia 3 dzieci (dowóz do SOSW w Makowie Podhalańskim), Wysoka 2 dzieci (dowóz codziennie do SOSW w Makowie Podhalańskim), Toporzysko 2 dzieci (dowóz codziennie do OREW w Juszczynie), Naprawa 1 dziecko (dowóz codziennie do OREW w Juszczynie) oraz Osielec 7 dzieci (dowóz codziennie do OREW w Juszczynie - 3 dzieci oraz dowóz codziennie do SOSW w Makowie Podhalański 5 dzieci).
Dowóz odbywać się będzie jednym kursem ze wszystkich miejscowości gminy Jordanów do Juszczyna i Makowa Podhalańskiego rano, oraz jednym kursem powrót do wymienionych wyżej miejscowości po południu.
Dzienna trasa wynosić będzie:
1/ w okresie od stycznia 2025r. do lutego 2025 codziennie od poniedziałku do piątku 108 km dziennie tj. 54 km rano i 54 km po południu,
2/ w okresie od marca do grudnia 2025 r.
a/ Poniedziałek: 108 km tj. 54 km rano i 54 km po południu,
b/ Wtorek: 101 km tj. 54 km rano i 47 km po południu,
c/ Środa i Czwartek: po 94 km dziennie tj. 47 km rano i 47 km po południu,
d/ Piątek: 101 km tj. 47 km rano i 54 km po południu.
W okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz w miesiącach lipiec i sierpień dowóz odbywać się będzie z gminy Jordanów do OREW w Juszczynie bez trasy do Makowa Podhalańskiego i wynosić będzie ok. 60 km dziennie (dowóz i odwóz ).
Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę oferty.
W ramach usług transportowych Wykonawca ma zapewnić opiekę uczniom przez opiekuna. Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do : zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu , nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkół i ze szkół, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie w czasie przejazdu. W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. Koszty wykonywania niezbędnych czynności przez opiekunów ponosi w całości Wykonawca (wraz z wszystkimi kosztami wynikającymi z zatrudnienia).
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych .
Wykonawca ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów na całej trasie, a koszty te ujęte są w cenie ryczałtowej za 1 km.
3. Szacowana liczba kilometrów w ciągu całego okresu obowiązywania umowy to około 19.977 km.
3.1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1251, ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 roku, poz. 1539 ze zm.), ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych na wózkach.
3.2. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca a funkcji tej nie może pełnić kierowca.
3.3. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
3.4. Autobusy/busy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie, aby zrealizować zamówienie.
3.5. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegu tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu pojazdów.
3.6. Szczegółowy plan przewozów będzie dostosowany do planów lekcji w poszczególnych szkołach i uzgodniony z wykonawcą przed rozpoczęciem roku szkolnego.
3.7. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu. Dopuszcza się zmniejszenie ilości przewożonych osób o 2 osoby. Przewiduje się jednocześnie zwiększenie ilości przewożonych osób o 2 osoby.
3.9. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 kilometra.
3.10. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia tj. trasy przejazdu autobusów/busów, szacunkową liczbę dowożonych dzieci oraz dane do wyliczenia ceny oferty zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319632 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319632 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319632 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Wątroba Firma Handlowo Usługowa "BESKID BUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521052232
7.3.3) Ulica: Krzeszów 109A
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319632 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.