eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiModernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef4a524b-ae5a-4629-b855-bfa5d0f55297

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4a524b-ae5a-4629-b855-bfa5d0f55297

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049790/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 833000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego”.
2. Wykonanie prac zgodnie z „Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Jedłownik, Turzyczka, Marusze, Radlin, Kokoszyce, Zawada jednostki ewidencyjnej Wodzisław Śląski”, ma na celu przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych:
a) 241504_1.0002 Jedłownik
b) 241504_1.0006 Radlin
c) 241504_1.0007 Kokoszyce
w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych.
3. Wykaz prac przewidzianych do realizacji:

ETAP I
1) Analiza istniejących materiałów zasobu i oceny ich przydatności, w zakresie możliwości wykorzystania do realizacji prac modernizacyjnych.
2) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych.
3) Kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych EGiB w zakresie działek.
4) Porównanie powierzchni geodezyjnej i ewidencyjnej działek, zbadanie dokumentacji geodezyjnej dla znaczących rozbieżności.
5) Przygotowanie niezbędnej dokumentacji w celu likwidacji rozbieżności powierzchni działek w zakresie uzgodnionym z zamawiającym.
6) Przygotowanie roboczej bazy danych na potrzeby kontroli oraz wizualizacji odcinków granic w celu wytypowania granic do ustalenia.

ETAP II
1) Dostosowanie identyfikatorów działek do przepisów rozporządzenia EGiB.
2) Pozyskanie danych określających przebieg granic działek ewidencyjnych na podstawie pomiarów geodezyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu tych granic.
3) Pomiar budynków w terenie.
4) Pozyskanie oraz zaktualizowanie opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali.
5) Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych.
6) Pomiar zmienionych w sposób trwały gruntów zabudowanych i zurbanizowanych oraz rolnych zabudowanych.
7) Porównanie części kartograficznej z częścią opisową EGiB w zakresie rodzaju pozostałych konturów użytków gruntowych i klas gleboznawczych. W przypadku rozbieżności zbadanie dokumentacji zgromadzonej w Wydziale Geodezji.
8) Dostosowanie użytków gruntowych do obowiązujących przepisów prawa.
9) Sporządzenie projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla wskazanych obszarów.
10) Wprowadzenie użytku gruntowego wody płynące (Wp) dla działek będących w pasie rozgraniczenia rzek Lesznica, Zawadka i Jedłownicki Potok. Pomiar fragmentów nierozgraniczonej linii brzegu.
11) Analiza użytków gruntowych pod kątem różnic powierzchni geodezyjnej i ewidencyjnej.
12) Przygotowanie roboczej bazy danych EGiB, zaktualizowanej o wyniki prac modernizacyjnych.
13) Skompletowanie dokumentacji technicznej.
14) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów.

ETAP III
1) Udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego do publicznego wglądu, oraz zebranie i przekazanie zamawiającemu uwag zainteresowanych podmiotów do danych projektu.
2) Udział w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.
3) Zasilenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, zawierającymi w szczególności zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo - kartograficznego.
4) Harmonizacja baz danych.
4. Charakterystyka modernizowanego obiektu.
Województwo: śląskie
Powiat: wodzisławski
Jednostka ewidencyjna: Wodzisław Śląski 241504_1
Obręby ewidencyjne: Jedłownik, Radlin, Kokoszyce
Powierzchnia opracowania: 2319,10 ha
Liczba działek: 12 145
Szacunkowa liczba budynków – 6500. W bazie danych EGiB obecnie ujawnionych jest 6898 budynków.
Szacunkowa liczba lokali – 750, w tym 702 lokale ujawnione w bazie danych EGiB.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Dział II SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72319000-4 - Usługi dostarczania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72316000-3 - Usługi analizy danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1081170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1918818,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1081170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Unimaptech Jerzy Bryk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Imaper Adam Marcisz, Unimap sp. z o. o., Unimaptech sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241460019

7.3.3) Ulica: J. Gallusa 10/13

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-594

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1081170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII - 8.3.) Okres realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
1) Etap I - 5 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) Etap II - 9 miesięcy od daty podpisania umowy,
3) Etap III - 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.