Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00304182/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00305867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie otoczenia średniowiecznego muru obronnego
przy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu na cele społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie otoczenia średniowiecznego muru obronnegoprzy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu na cele społeczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dfcf467-575c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Zagospodarowanie otoczenia fragmentu średniowiecznego muru obronnego przy ul. Kasztelańskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: „Zagospodarowanie otoczenia fragmentu średniowiecznego muru obronnego przy ul. Kasztelańskiej 22 w Inowrocławiu na cele społeczne”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304182/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.89.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie na cele społeczne otoczenia fragmentu średniowiecznego muru obronnego położonego przy ul. Kasztelańskiej 12, 14, 22 w Inowrocławiu (dz. nr 540, 368, 369, 19/8), polegające na wykonaniu rewaloryzacji i adaptacji muru poprzedzonych pracami archeologicznymi, pracami konserwatorskimi oraz rozbiórką budynków gospodarczego i oficyny w podwórzu przy ul. Kasztelańskiej 12 (dz. nr 368, 369).
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie:
1) rozbiórki budynku oficyny i budynku gospodarczego (boksów lokatorskich);
z uwagi na usytuowanie budynku w ciasnej i zwartej zabudowie przewiduje się wykonanie prac rozbiórkowych ręcznie bez użycia ciężkiego sprzętu;
2) prac archeologicznych ratowniczych o charakterze wyprzedzającym po uprzednim uzyskaniu zgodny w formie decyzji konserwatorskiej wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonywanie tych prac;
3) prac konserwatorskich (po uprzednim uzgodnieniu programu prac z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków), mających na celu wyeliminowanie przyczyn destrukcji muru, jego wzmocnienie i utrwalenie materii zabytkowej, zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem, usunięcie szkodliwych materiałów budowlanych i zastąpienie ich materiałami spełniającymi wymogi konserwatorskie;
4) niwelacji terenu i wykopów do poziomu -2,25 m;
5) konstrukcji chodnika ganku na murze z balustradą;
6) stalowych wiązarów imitujących krenelaż;
7) schodów spiralnych o konstrukcji stalowej wraz pomostem łączącym chodnik ganku oraz balustradami;
8) podestu o konstrukcji stalowej, pełniącego funkcję tarasu wraz z balustradą, posadowionego na żelbetowej stopie fundamentowej;
9) ścian oporowych żelbetowych wraz z balustradami;
10) ogrodzenia żelbetowego zewnętrznego z przymocowanymi elementami ozdobnymi;
11) ściany żelbetowej osłonowej przy platformie dla niepełnosprawnych;
12) ogrodzenia zewnętrznego wraz z wykonaniem żelbetowej ściany oporowej - słupki stalowe montowane do ściany oporowej, przęsła w postaci krat ze stali ocynkowanej, do których należy ażurowo zamontować ceramiczne o wym. 18x7x9cm;
13) schodów z bloków granitowych z balustradą ze stali;
14) ogrodzenia wewnętrznego z bramą przesuwną, słupki ze stali ocynkowanej osadzone w fundamencie, przęsła w postaci kratownic ze stali ocynkowanej;
15) renowacji ściany budynku Kujawskiego Centrum Kultury (KCK) przy ul. Kasztelańskiej 22 wraz z jej ociepleniem płytami z wełny mineralnej i styropianu, izolacją przeciwwilgociową i cieplną ścian fundamentowych;
16) 3 otworów w ścianie budynku KCK i przesklepienie ich nadprożami w postaci belek stalowych, zamontowanie w otworach aluminiowej stolarki okienną i drzwiowej, zamontowanie na ścianie detali w postaci kratownic wykonanych ze stali ocynkowanej;
17) odwodnienia liniowego z zastosowaniem korytek polimerobetonowych przykrytych kratkami żeliwnymi;
18) instalacji kanalizacji deszczowej wraz z montażem przepompowni
z wyposażeniem;
19) chodników z płytek betonowych o wym. 35x35x5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z obrzeżami betonowymi;
20) części chodnika w postaci planu średniowiecznego miasta Inowrocławia,
z czerwonego i szarego piaskowca o gr. 5 cm;
21) terenów zielonych;
22) ławek betonowych z betonu architektonicznego z siedziskami z listew z drewna egzotycznego;
23) instalacji elektrycznej, oświetleniowej i iluminacyjnej wraz z montażem opraw oświetleniowych;
24) dwóch platform dla osób niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ, są zamieszczone pod adresem:
http://inowroclaw.home.pl/zamowieniapubliczne/DokumentacjaProjektowaMurObronny.zip
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4335907,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6256793,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4335907,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVAPOL PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790167039
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 71 lok. A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy podwykonawcy roboty izolacyjne, renowacyjne i ociepleniowe, rozbiórki, prace przygotowawcze i zabezpieczające, roboty ziemne i żelbetowe, roboty ślusarskie, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej, dostawę i montaż wind osobowych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NOVAPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4335907,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.