Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524519/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 67A
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 632 79 14
1.5.8.) Numer faksu: 44 632 79 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-belchatowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzd-powiatbelchatowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baefc2c0-8f73-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP-3703-16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie.
2. Zakres świadczenia usług obejmuje:
1) ochronę mienia: obiektów i nieruchomości znajdujących się na terenie Obwodu Drogowego w Szczercowie, ul. Łaska 31, 97-420 Szczerców,
2) ochronę fizyczną w dni robocze w godzinach:
od 15:00 po południu do 07:00 rano dnia następnego,
3) ochronę fizyczną w dni wolne od pracy, soboty, niedziela i święta w godzinach:
24 godziny na dobę (od 07:00 rano do 7:00 rano dnia następnego),
4) dbania o ład i porządek:
a) utrzymanie w czystości terenów zielonych, ciągów pieszych i parkingów,
b) utrzymaniu terenów zieleni poprzez podlewanie trawników i żywopłotu,
c) utrzymaniu terenu w okresie zimowym poprzez odśnieżanie i posypywanie piaskiem zapewniając bezpieczeństwo osób i sprzętu,
5) palenie w piecu w okresie grzewczym,
6) wypożyczenie systemu telewizji przemysłowej (5 kamer IP),
7) dostarczenie i instalacja systemu telewizji przemysłowej (5 kamer IP),
8) monitoring video w dni robocze od 7:00 rano do 15:00 popołudniu,
9) dokonywanie kontroli obrazu z udostępnionych kamer i interwencji patrolu w przypadku zagrożenia,
10) przekazywanie na bieżąco informacji od dyżurnego stacji monitorującej o zaistniałych zdarzeniach oraz stanie systemu telewizji przemysłowej w Obiekcie, z zastrzeżeniem, iż nastąpi to po podaniu przez Zamawiającego hasła ustalonego z Wykonawcą,
11) zapewnienie nadzoru technicznego systemu telewizji przemysłowej (CCTV),
12) właściwe zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich oraz przechowywanie nagrań z systemu CCTV przez okres 30 dni w stosunku do materiału video z każdego dnia obserwacji. Po upływie 30 dni Zleceniobiorca usunie trwale materiał video z danego dnia obserwacji,
13) udostępnianie Zamawiającemu nagrań video z systemu CCTV, z zastrzeżeniem lit. 11,
14) udostępnienie Zamawiającemu podglądu monitoringu video na odbiornikach (TV, telefon komórkowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15599,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19309,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15599,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Agencja Ochrony TRANSFER” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „TRANSFER OCHRONA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363621991
7.3.3) Ulica: Pl Bankowy nr 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-095
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY TRANSFER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15599,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.