Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076547/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00163512/01 - Wynik z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27bbe19-9bbc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Poprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I
1.1.11 Poprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka Świerkla”
1.3.3 oprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”odegrodzie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076547/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr I: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica”1) Zamówienie obejmuje
roboty ziemne,
roboty montażowe,
roboty drogowe,
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a, b, 10, 11.11 – 11.14 do SWZ.
Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania przyłączy (od studzienki do budynku), o których mowa w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych!
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 5151175,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr II: „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla”1) Zamówienie obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych,
wykonanie projektu sieci wodociągowej,
uzgodnienia przebiegu trasy sieci wodociągowej,
budowa sieci wodociągowej (roboty ziemne, montażowe i drogowe),
uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień do realizacji inwestycji,
uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 c, d, e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 4612494,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr III: „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”:1) Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie - Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” składającego się z dwóch części: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I i „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II:
a) Inspektor Nadzoru dla zadania pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” - „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I.
Lokalizacja inwestycji – miejscowości Gostwica, Stadła< gmina Podegrodzie.
W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej.
b) Inspektor Nadzoru dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” - „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II.
Lokalizacja inwestycji – Gostwica, Stadła, Podegrodzie, Długołęka – Świerkla, Brzezna gmina Podegrodzie.
W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
osoba posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej.
2) Zamówienie obejmuje:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w szczególności:
a) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
b) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
c) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości
i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
d) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
e) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
f) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
i) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących
w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
j) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
k) Monitorowanie, sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramu zaawansowania prac przez wykonawców, nie rzadziej niż raz w tygodniu;
l) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
m) Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
n) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
o) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
p) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
q) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy,
na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
r) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie
w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
s) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
t) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
u) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
v) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
w) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia
na użytkowanie obiektu;
x) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
y) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
z) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
ź) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71324000-5 - Usługi mierzenia ilości
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 144865,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4767645,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6247813,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4767645,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4767645,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”:
„Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II zostało unieważnione na
podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 21.03.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęła 1 zaszyfrowana oferta dla
przedmiotowego postępowania dot. części nr II:
a) oferta nr 3 cena: 9.197.940,00 zł, doświadczeniem Kierownika Budowy/Robót: 8 lat oraz udzielonym okresem rękojmi i
gwarancji: 72 m-ce.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 3.782.245,80 zł.
Cena jedynej i najkorzystniejszej złożonej oferty nr 3 w przedmiotowym postępowaniu dla części nr II przekracza więc kwotę Zamawiającego o 5.415.694,20 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 3 o kwotę 5.415.694,20 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9197940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9197940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie
Gminy Podegrodzie” dot. „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy
Podegrodzie” cz. III
zostało unieważnione na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 21.03.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęły 2 zaszyfrowane oferty dla
przedmiotowego postępowania dot. części nr III:
a) z ceną ofertową: 272.814,00 zł, doświadczeniem Inspektora Nadzoru: 8 lat,
b) z ceną ofertową: 74.000,00 zł, doświadczeniem Inspektora Nadzoru: 20 lat, 20 lat, 12 lat.
Oferta nr 2 dla części nr III została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu
zamówienia;
Zaoferowana cena ofertowa zawiera rażąco niską cenę.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie dla części nr
III to 118.789,99 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty nr 1 niepodlegającej odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu dla części nr III
przekracza więc kwotę Zamawiającego o 154.024,01 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 1 o kwotę 154.024,01 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272814,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272814,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.