eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszęcinZakup paliw opałowych w 2023 roku na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw opałowych w 2023 roku na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności gospodarczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw opałowych w 2023 roku na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d0af89-81f4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025624/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup paliw opałowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy 171 ton opału: 150 ton węgla kamiennego eko-groszku (70 ton workowanego i 80 ton luzem) oraz 21 ton węgla kamiennego orzech.
Parametry ekogroszku zgodne z normą PN-82/G-97001 -3, groszek energetyczny, typ 31 lub 32.1 kl. 26/12/15 o wartości opałowej 26 MJ/kg, zawartość popiołu do 12% i wilgotności maksymalnie 15%
Parametry węgla orzech – wartość opałowa 25-26 MJ/kg, zawartość popiołu do 12% i wilgotności do 15%.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony opał w ramach wynagrodzenia umownego wskazanego miejsca w dni robocze w godz. 8,00-14,00. Dostawy opału odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez osobę odpowiedzialną za zamówienie, dokonywane w formie telefonicznej, pisemnej, faksem lub e-mail.
Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem dostarczonego opału.
Dostarczony opał ma być suchy, nieoblodzony, a w przypadku dostaw podczas opadów deszczu lub śniegu opał ma być zabezpieczony przed zamoknięciem. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodnego z normami i przepisami
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, świadectwa jakości lub certyfikaty paliwa opałowego na każde żądanie Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia podczas dostawy wad lub braków paliwa opałowego, Wykonawca w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia wad lub braków odbierze na własny koszt towar wadliwy i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru wadliwego towaru, bądź uzupełni w tym terminie braki ilościowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354051,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354051,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekosil Zdzisław Dzieciuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-163-84-69

7.3.3) Ulica: Handlowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354051,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-23 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.