Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512627/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw opałowych w 2023 roku na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100
1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności gospodarczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw opałowych w 2023 roku na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d0af89-81f4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025624/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup paliw opałowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy 171 ton opału: 150 ton węgla kamiennego eko-groszku (70 ton workowanego i 80 ton luzem) oraz 21 ton węgla kamiennego orzech.
Parametry ekogroszku zgodne z normą PN-82/G-97001 -3, groszek energetyczny, typ 31 lub 32.1 kl. 26/12/15 o wartości opałowej 26 MJ/kg, zawartość popiołu do 12% i wilgotności maksymalnie 15%
Parametry węgla orzech – wartość opałowa 25-26 MJ/kg, zawartość popiołu do 12% i wilgotności do 15%.
Miejsce dostawy: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Koszęcinie, ul. Sobieskiego 7, 42-286 Koszęcin
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony opał w ramach wynagrodzenia umownego wskazanego miejsca w dni robocze w godz. 8,00-14,00. Dostawy opału odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez osobę odpowiedzialną za zamówienie, dokonywane w formie telefonicznej, pisemnej, faksem lub e-mail.
Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem dostarczonego opału.
Dostarczony opał ma być suchy, nieoblodzony, a w przypadku dostaw podczas opadów deszczu lub śniegu opał ma być zabezpieczony przed zamoknięciem. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodnego z normami i przepisami
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, świadectwa jakości lub certyfikaty paliwa opałowego na każde żądanie Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia podczas dostawy wad lub braków paliwa opałowego, Wykonawca w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia wad lub braków odbierze na własny koszt towar wadliwy i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru wadliwego towaru, bądź uzupełni w tym terminie braki ilościowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354051,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354051,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekosil Zdzisław Dzieciuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-163-84-69
7.3.3) Ulica: Handlowa 2c
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354051,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-23 do 2023-12-31INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach",
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Strzebiniu"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie"
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025
- "Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Urzędu Gminy w Galewicach oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Galewice w 2025 r."
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.