Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00678999/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kinga.sepinska@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10422281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5071564-5108-4251-a3f1-b0c87ad8ea76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 772800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Zamawiającego obejmująca:
1) udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w szczególności
z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa własności intelektualnej,
2) obsługa prawna inwestycji;
3) sporządzanie i opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, porozumień, ugód, itp.;
4) opiniowanie rozliczania kar umownych w ramach zawartych przez Zamawiającego umów;
5) opracowywanie i opiniowanie projektów wewnątrzzakładowych aktów prawnych;
6) udział w negocjacjach, rokowaniach, spotkaniach oraz telekonferencjach prowadzonych przez Zamawiającego;
7) obsługa prawna w zakresie kierowania działalnością administracyjną Zamawiającego;
8) wsparcie prawne w zakresie spółek prawa handlowego utworzonych przez Zamawiającego;
9) wsparcie prawne Zamawiającego w zakresie przygotowania i realizacji projektów badawczych i naukowych;
10) reprezentacja Zamawiającego przed sądami powszechnymi oraz sądami administracyjnymi, w tym także w postępowaniach upadłościowych lub restrukturyzacyjnych, w szczególności
w postępowaniu o uchylenie skutków dokonania obwieszczenia o ustaleniu dnia układowego oraz w innych postępowaniach restrukturyzacyjnych lub upadłościowych;
11) pomoc prawna dotycząca planowanych lub realizowanych przez Zamawiającego partnerstw, w tym także tych, o którym mowa w art. 39 ust. 1 ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
12) obsługę prawną Rady Naukowej Zamawiającego, w szczególności polegające na opinii projektów uchwał Rady Naukowej;
13) wspieracie prawnie działalności Zespołu ds. wdrożenia i monitorowania realizacji Gender Equality Plan;
14) opiniowanie projektów umów i porozumień, przygotowywanie wzorów umów, wyjątkowo
i w miarę potrzeb w języku angielskim ;
15) opiniowanie lub tworzenie projektów umów, których przedmiotem są prowadzone przez Zamawiającego badania lub współpraca badawcza lub naukowa z zakresu obejmującym profil działalności Zamawiającego;
16) obsługa prawna z zakresu Prawa zamówień publicznych, w tym w szczególności:
1) stałe doradztwo prawne, udzielanie opinii prawnych i konsultacji prawnych, wyjaśnień
i interpretacji obowiązujących przepisów prawa w zakresie związanym z udzielaniem zamówień publicznych;
2) opiniowanie części formalno-prawnej SWZ wraz załącznikami, w tym doradztwo prawne w zakresie stawianych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu
i kryteriów oceny ofert,
3) pomoc polegająca na doradztwie prawnym lub formułowaniu stanowisk w zakresie opracowania odpowiedzi na zapytania wykonawców do części formalno-prawnej SWZ oraz wzoru umowy,
4) pomoc polegająca na doradztwie prawnym lub formułowaniu stanowisk na etapie wyłonienia wykonawców, oceny ofert i innych dokumentów składanych przez wykonawców, weryfikowania spełniania kryteriów formalnych i merytorycznych,
5) weryfikowaniu pism kierowanych do wykonawców i innych pism na etapie prowadzenia postępowania,
6) udziale w negocjowaniu warunków umów zawieranych w trybie zamówienia z wolnej ręki jeśli zajdzie taka potrzeba,
7) weryfikacja umów wykonawczych pod względem formalno-prawnym oraz przegotowanie aneksów.
8) wydawanie opinii prawnych, udzielanie konsultacji i wyjaśnień; każda pisemna opinia prawna powinna zawierać co najmniej analizę stanu prawnego oraz wnioski wskazujące prawidłowe i najbardziej korzystne dla Zamawiającego rozwiązanie wraz z opisem zagrożeń i konsekwencji,
9) konsultacja w zakresie postępowań odwoławczych oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, sądami powszechnymi wszystkich instancji oraz mediatorami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1473048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Styczyński Keller- Styczyńska Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361886354
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 21/20
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kancelaria Radcy Prawnego Dominik Styczyński;Kancelaria Radcy Prawnego NEGOTIUM Marcin Młynarczyk ;Kancelaria Radcy Prawnego Karolina Keller- Styczyńska
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STYCZYŃSKI KELLER-STYCZYŃSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STYCZYŃSKI KELLER-STYCZYŃSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej, nr 3/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Miasto Szczecin poprzez wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej obsługi prawnej
- Obsługa prawna Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Obsługa prawna Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy w zakresie zarządzania pasem drogowym, realizacji inwestycji drogowych i obsługi wierzytelności SPP
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.