Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668430/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opsbielany.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9799992-ced2-435c-9d0c-ed028542c002
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do bielańskich placówek w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200765,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - NABIAŁ – PRODUKTY MLECZARSKIE ORAZ JAJA KURZE ŚWIEŻE do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w załączniku nr 1A .
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 65819,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych PIECZYWO – PRODUKTY ZBOŻOWE do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w załączniku nr 1B
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 34216,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych WYROBY MIĘSNE / WĘDLINY do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w załączniku nr 1C
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 35319,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w załączniku nr 1D
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 43405,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych POZOSTAŁE ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w załączniku nr 1E
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 34135,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61568,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61568,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61568,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61568,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-27 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 2 z uwagi na brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 3 z uwagi na brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 4 z uwagi na brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32399,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32399,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32399,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32399,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-27 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa pieczywa (na 12 miesięcy)
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.