eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławBudowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 oraz zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka - Poznańska w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318d554e-9097-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Wykonanie zadania pn.: "Zielone podwórko"

1.1.30 Wykonanie zadania pn.: "Park kieszonkowy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb negocjacji bez ogłoszenia zastosowano na podstawie art. 301 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym ogłoszenie nr 2021/BZP 00148219/01 z dnia 13.08.2021 r. nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.62.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 (cz. 1)
2. Zakres zamówienia cz. 1 budowa parku kieszonkowego przy ul. Szerokiej 10 (dz. nr 338 obręb 0006 Inowrocław):
1) wykonanie alejek:
a) o nawierzchni z kostki betonowej (starobruk), na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie;
b) o nawierzchni mineralno-epoksydowej na warstwach kruszywa i warstwie odsączającej z piasku zagęszczonego mechanicznie;
2) posadowienie elementów małej architektury: pergole, trejaże, donice betonowe, ławki, kosze;
3) wykonanie oświetlenia – 3 słupy oświetleniowe parkowe, ozdobne;
oprawy oświetleniowe typu LED o mocy 38W (+/- 10%), barwa światła - ciepła (2 700K) oprawa – korpus z polipropylenu z włóknem szklanym koloru czarnego, klosz z polimetakrylanu metylu mrożony, strumień świetlny – 3 600 lm (+/- 200 lm), stopień ochrony IP66; słup stylowy – stalowy z powłoką zewnętrzną z tworzywa sztucznego koloru czarnego; przed zamówieniem należy przedstawić Zamawiającemu słupy i oprawy do akceptacji);
4) wykonania przyłącza wody i instalacji nawadniającej teren zielony;
5) nasadzenie drzew, krzewów, pnączy, traw ozdobnych, roślin bylinowych;
6) pielęgnacja zieleni oraz bieżące utrzymanie wykonanego parku kieszonkowego przez okres 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia, polegające na:
a) cięciach kształtujących korony drzew i krzewów zgodnie z wytycznymi projektu,
b) odchwaszczaniu terenu i donic z drzewami (na bieżąco, według potrzeb, minimum 2-3 razy w miesiącu),
c) spulchnianiu i dosypywaniu ziemi w donicach,
d) uzupełnianiu ściółki z kory sosnowej,
e) usuwaniu odrostów,
f) wymianie zniszczonych, uszkodzonych palików i wiązadeł,
g) zabezpieczeniu na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),
h) bieżącym dbaniu o stan zdrowotny drzew, krzewów, bylin,
i) nasadzaniu uzupełniającym materiału roślinnego, w miejsce uschniętego, zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu kradzieży odpowiednim służbom tj. Policji i UM),
j) usuwaniu przekwitniętych kwiatostanów i pożółkłych liści,
k) usuwaniu samosiewów obcych gatunków,
l) cięciach pielęgnacyjnych traw ozdobnych,
m) ochronie przed szkodnikami i chorobami,
n) nawożeniu (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji zgodnie z projektem),
o) utrzymaniu terenu w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, suchych gałęzi, suchej trawy i bieżące wywożenie urobku (biomasy),
p) uzupełnianiu warstwy górnej (nawierzchnia z kamienia, kory),
q) utrzymanie i renowacja alejek i ciągów pieszych o nawierzchni utwardzonej (w okresie pielęgnacji): odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik), utrzymanie linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin,
r) utrzymanie i renowacja alejek i ciągów pieszych o nawierzchni mineralnej (w okresie pielęgnacji): odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik), uzupełnienie nawierzchni, utrzymanie linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin,
s) bieżące utrzymanie alejek i placów w okresie zimy, zapewniające bezpieczeństwo użytkowników (odśnieżanie, posypywanie piaskiem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 245458,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zielonego podwórka przy ul. Mała Rybnicka – Poznańska w Inowrocławiu (cz. 2),
Zakres zamówienia cz. 2 budowa zielonego podwórka, o nieregularnych wymiarach 22,34 m x 5,77 m, przy ul. Mała Rybnicka-Poznańska (dz. nr 356/4, 354/2 obręb 0006):
1) położenie nawierzchni bezpiecznej z piasku i zamontowanie 4 urządzeń zabawowych (huśtawka wahadłowa, kiwak, zestaw zabawowy, zestaw sprawnościowy) oraz ławek, koszy na śmieci i regulaminu;
2) budowa ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej przepuszczającej wodę, łączącej ul. Mała Rybnicka z ul. Poznańską;
3) nasadzenie drzew i krzewów;
4) wykonanie dwóch „ścian zielonych” o konstrukcji ze słupów stalowych,
z rozciągniętą pomiędzy nimi siatką polipropylenową, posadzenie bluszczu;
5) wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką;
6) budowa oświetlenia – 7 słupów oświetleniowych parkowych;
oprawy oświetleniowe typu parkowego w technologii LED o mocy 34 W (+/- 10%), temperatura barwowa 4 000 K, strumień świetlny 4 400 lm (+/- 200 lm), obudowa z aluminium wtryskiwanego wysokociśnieniowo, klosz z poliwęglanu, stopień ochrony IP66, odporność na uderzenia IK10 – przed zamówieniem należy przedstawić Zamawiającemu słupy i oprawy do akceptacji;
7)zaprojektowanie, zgłoszenie w imieniu Zamawiającego do właściwego organu robót niewymagających pozwolenia na budowę i wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy kamerą a studzienką telekomunikacyjną, zlokalizowaną na skrzyżowaniu ulic Mała Rybnicka i Szymborska;
8) montaż kamery, połączenie i skonfigurowanie z systemem monitoringu miejskiego;
zewnętrzna kamera obrotowa zamontowana na słupie o wys. 5 m. o parametrach nie gorszych niż:
- zoom optyczny: x30,
- przetwornik: 1/2,8” CMOS,
- obiektyw: 5-129mm,
- protokół ethernetowy: TCP/IP, UDP, DHCP, NTP, RTP, RTSP, UPnP, SNMP, PPPoE, DNS, DDNS, SMTP, FTP, HTTP, HTTPS, IPv4, IPv6,
- zasilanie: 24V AC,
- rozdzielczość: minimum 1920x1080,
- detekcja ruchu: tak,
- kompresja video: H.264, JPEG, MPEG-4,
- szybkość rejestrowania: minimum 1920x1080 (30fps),
- tryb nocny: tak, 150 podczerwień,
- klasa odporności IK10, IP66,
- zakres obrót/pochył: 360o/-10o-180o
7) pielęgnacja zieleni oraz bieżące utrzymanie wykonanego zielonego podwórka przez okres 12 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia, w tym:
- podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb - koszty zużycia wody ponosi Wykonawca;
- odchwaszczanie terenu (na bieżąco), według potrzeb, minimum 2-3 razy w miesiącu;
- uzupełnianie ściółki z kory sosnowej;
- spulchnianie gleby wokół roślin;
- usuwanie odrostów;
- wymiana zniszczonych palików i wiązadeł;
- wykonywaniu cięć kształtujących korony drzew i krzewów zgodnie z wytycznymi projektu;
- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz);
- bieżące dbanie o stan zdrowotny drzew i krzewów;
- dosadzanie uzupełniającego materiału roślinnego, w miejsce uschniętego, zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu kradzieży odpowiednim służbom tj. Policja i UM),
- nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji);
- bieżące monitorowanie roślin w zakresie ochrony przed szkodnikami i chorobami;
- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, suchych gałęzi, suchej trawy i bieżące wywożenie urobku biomasy);
- uzupełnianie piasku oraz odchwaszczanie stref bezpiecznych z piasku frakcji 2-8 mm, zgodnie z dokumentacją techniczną w obrębie urządzeń zabawowych;
- utrzymanie ścieżki pieszej (w okresie pielęgnacji) poprzez: odchwaszczanie (od kwietnia do października) – w zależności od potrzeb; utrzymaniu linii ścieżek – przycinanie brzegów roślin;
- mycie ławek i koszy - w zależności od potrzeb;
- bieżące utrzymanie terenu w okresie zimy, zapewniające bezpieczeństwo użytkowników. odśnieżanie, posypywanie piaskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 227692,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Tomasz Hernacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842084389

7.3.3) Ulica: Wschodnia 14c

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenia Tomasz Hernacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842084389

7.3.3) Ulica: Wschodnia 14c

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy:
1) robót budowlanych - do 31.03.2022 r.;
2) pielęgnacja zieleni i bieżące utrzymanie – 12 miesięcy od dnia odbioru robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.