Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035049/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI
I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNII CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c22bf7b-7dde-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - NA ROK 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035049/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.3300.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5081222,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy zakres robót określa:
1) projekt umowy,
2) oferta Wykonawcy wraz z formularzem cenowym,
3) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 2 do projektu umowy
4) Uproszczona dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5 do projektu umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem robót, a ilością wykonanych robót w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym, przy czym wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 8 ust. 5 umowy, z zastrzeżeniem przepisów § 1 ust. 8 umowy.
3. W ramach robót, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do:
- usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów, odpady te stanowią własność Wykonawcy i koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę,
- opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
- wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektami organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
- wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,
- zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych,
- przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii
i Katastru Urzędu Miasta w Piotrkowie Tryb. (97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Szkolna 28),
- zabezpieczenia i oznakowania uszkodzeń nawierzchni zgłoszonych przez Zamawiającego przed przystąpieniem do robót.
4. Wszystkie roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę.
5. Materiały o których mowa w ust. 4, odpowiadać będą co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią Załącznik Nr 2 do niniejszej umowy.
II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ.
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: robotników pracujących przy wykonywaniu robót drogowych, operatorów urządzeń drogowych, kierowców itp. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj.: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2) Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3) Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3124815,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3124815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3124815,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM: LIDER: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH „PEUK” S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: UL. ROOSEVELTA 39
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3124815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim
- Usługa utrzymania działania kotłowni olejowo-gazowej, wszelkich instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych w obrębie kotłowni szpitala
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu Jaśniejszy Gdańsk Edycja 2025 Etap II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K w km od 15+380,00 do km 16+159,47 w miejscowościach Grabie i Lubomierz, Powiat Bocheński
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko Orlik - 2012" w Piszu przy ul. A. Mickiewicza
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.