Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061392/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00061392/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00105470/01 - Wynik z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061589 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej nr 031163C ul. Torowa w miejscowości Pruszcz – budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.4.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48525624300
1.4.8.) Numer faksu: +48525624302
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pruszcz@pruszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061589
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00061392/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spełnienia warunków udziału w postępowaniu.2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:• partnerzy muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z partnerów.• oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów.3) Partnerzy muszą udokumentować spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w niniejszej specyfikacji, 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Po zmianie:
1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie otwarcia ofert; należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury,
3) wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa
4) Zamawiający zdecyduje się na zmianę zastosowanych materiałów lub technologii – zamiennych, wystąpi konieczność wprowadzenia robót zamiennych. W tym wypadku, po podpisaniu protokołu konieczności, zostanie sporządzony aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający cenę oferty, o ewentualną różnicę w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej (nie dotyczy to materiałów i technologii wcześniej nie uwzględnionych w kosztorysie ofertowym - które ceny materiałów i sprzętu , które nie będą wynikać z wyceny robót zamówienia podstawowego – będą podlegały negocjacjom z Wykonawcą; - ceny te nie mogą przekroczyć średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD za poprzedni kwartał),
5) Wystąpi konieczność wprowadzenia zmian projektowych. W tym wypadku, po podpisaniu protokołu konieczności, zostanie sporządzony aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający cenę oferty, o ewentualną różnicę w cenie.
Ceny jednostkowe tych zmian - oblicza się jak w pkt. 4,
6) Wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, gdy zamawiający będzie miał możliwość przy wcześniejszym wykonaniu robót rozliczenia większych kwot niż przewidziane na dany rok,
7) Zamawiający zdecyduje się na zmianę zastosowanych materiałów lub technologii – zamiennych (zastosowanie innych materiałów budowlanych lub technologii robót niż przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp.); w tym wypadku, po podpisaniu protokołu konieczności, zostanie sporządzony aneks
do umowy zwiększający lub zmniejszający cenę oferty, o ewentualną różnicę w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej (nie dotyczy to materiałów i technologii wcześniej nie uwzględnionych w kosztorysie ofertowym),
8) Wystąpi konieczność zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru
inwestorskiego,
9) Wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy,
10) Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia robót, z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej (w wypadku, gdy dokonywanie tych zmian trwałoby dłużej niż 5 dni roboczych od dnia, w którym stwierdzono taką konieczność, w przypadku gdy kolidowałoby
to z prowadzeniem dalszych robót), wprowadzenie robót zamiennych, dodatkowych lub robót powtarzających się, których wykonanie może wpłynąć na termin wykonania robót podstawowych, wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy
przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ, okoliczność lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.