Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036046/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061614 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa odczynników i papieru termicznego do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS oraz odczynników do oznaczania interleukiny - 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa odczynników i papieru termicznego do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX PLUS oraz odczynników do oznaczania interleukiny - 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ca7ed1-a1a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.22.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140835,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 1 Odczynniki i papier termiczny do analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS będącego na wyposażeniu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu1) Liczba oznaczeń parametrów krytycznych w skali roku: 3600.
2) Specyfikacja odczynników:
a. Kasety odczynnikowe dokonujące jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru:
podstawowych parametrów równowagi kwasowo-zasadowej: pH, pO2, pCO2, elektrolitów: Na+, K+, Cl-, Ca ++
hemoglobiny, hematokrytu, pochodnych oksymetrycznych hemoglobiny: tHb, O2Hb, MetHb, COHb, hemoglobiny płodowej,
metabolitów: glukozy, mleczanów.
b. Zakres liniowości oznaczonego wapnia zjonizowanego od 0,1 mmol/l.
c. Możliwość wykonywania pomiarów krwi kapilarnej, tętniczej, żylnej, osocza i płynów dializacyjnych.
d. Monitorowanie poziomu odczynników i ich stabilności na pokładzie.
e. Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym.
f. Zestawy odczynnikowe w postaci wymiennych kaset, nie więcej niż 2 kasety: osobne kasety odczynnikowe i kasety z elektrodami. Karty charakterystyki odczynników w języku polskim.
g. Maksymalny czas dobowy kalibracji do 30 minut.
h. Odczynniki po zainstalowaniu w analizatorze zachowują ważność przez minimum 30 dni.
i. Automatyczna kalibracja jedno lub dwupunktowa bez użycia butli gazowych.
j. Automatyczna kontrola jakości przynajmniej 1 raz dziennie dla 3 poziomów kontroli.
k. Możliwość wyjęcia i ponownego zainstalowania kaset w tym samym analizatorze bez utraty pozostałych w kasetach testów.
l. Zamawiający oczekuje dopasowania wielkości kaset do ilości wykonywanych oznaczeń. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie kaset o różnych ilościach testów.
m. Automatyczny system pobierania próbek z funkcją wykrywania i usuwania skrzepów.
n. Objętość badanej próbki konieczna do oznaczenia wszystkich parametrów:
maksymalnie 45ul – z kapilary,
maksymalnie 65 ul – ze strzykawki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 45735,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 2 Odczynniki do oznaczania Interleukiny-6Odczynniki laboratoryjne, kontrole oraz kalibratory do oznaczania Interleukiny -6
Wszystkie odczynniki muszą być kompatybilne z analizatorem Cobas 6000 będącym na wyposażeniu Laboratorium analitycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Odczynniki i materiały konieczne do wykonania badania:
1) Odczynniki
2) Kalibratory
3) Materiał kontrolny
- materiał kontrolny: dwa poziomy (normalny i patologiczny) – Zamawiający informuje, że będzie dokonywał kontroli wewnętrznej badań w następującym zakresie i częstotliwości:
• Poziom normalny – kontrola codzienna
• Poziom patologiczny – kontrola codzienna
- bezpłatny udział w niezależnej kontroli międzynarodowej (materiały kontrolne do kontroli międzynarodowej, prowadzonej przez inna firmę niż dostawca odczynników i aparatury; Wykonawca zapewni kontrolę międzynarodową przez cały okres trwania umowy nie rzadziej niż raz w miesiącu).
4) Karty charakterystyki dla wszystkich stosowanych odczynników.
5) Wszystkie odczynniki ze znakiem CE.
Liczba oznaczeń w skali miesiąca: 150 próbek badanych + kontrole (2 poziomy wykonywane codziennie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 95100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49414,05
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49414,05
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49414,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radiometer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 181a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49414,05
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75708,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75708,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75708,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322
7.3.3) Ulica: Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75708,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-242021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
- Dostawa materiałów biurowych i drobnego sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku: Zadanie nr 1, zadanie nr 2 i zadanie nr 3;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych - dogrywka
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.