Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431335/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w ciągu
ul. Obrońców Westerplatte w Zabrzu, uliczna boczna zachodnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzd.miastozabrze.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w ciąguul. Obrońców Westerplatte w Zabrzu, uliczna boczna zachodnia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32e5af8-5f52-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028832/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym wciągu ul. Obrońców Westerplatte w Zabrzu,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.260.33.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1732888,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana pn.: „Budowa drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym w ciągu ul. Obrońców Westerplatte w Zabrzu, uliczna boczna zachodnia” w oparciu o dokumentację zgodnie z Decyzja nr 2/21 o pozwoleniu na budowę z dnia 29.07.2021r. (WB.6740.427.2021.GC) Prezydenta Miasta Zabrze, obejmującą budowę drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym, na działkach nr 1979/366, 1750/109, 1785/293, 3499/109, 3498/109, 2161/108, 2839/293, 3668/108, 3494/293, 3403/101, 3492/293, 3493/293, 3666/293, 4252/293, 3838/293, 3836/293, 4456/293, 4455/293, 3795/293, 1498/293, 4451//293, 2845/317, 4120/318, 4119/318, 3745/321, 3377/321, 2540/321, 3707/93, 3584/84 położonych w Zabrzu przy ul. Obrońców Westerplatte (boczna zachodnia); obręb 0001 Bielszowice
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych:
- budowa drogi z utwardzonymi zjazdami w ciągu ul. Obrońców Westerplatte, boczna zachodnia;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej własność TD S.A zgodnie z warunkami porozumienia kolizyjnego
- budowa kanału technologicznego;
- budowa oświetlenia drogowego
- przebudowa przyłącza gazu średniego ciśnienia wraz z zmianą lokalizacji szafki gazowej
- przebudowa infrastruktury wodociągowej
- przesunięcie i zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznej
- montaż elementów bezpieczeństwa ruchu;
b) wykonanie następujących robót
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
d) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
e) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
f) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
h) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom;
i) stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1978479,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3128992,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1978479,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominika Ogrodowska prowadząca działalność gospodarczą pn. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INFRAGO mgr Dominika Ogrodowska;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243630997
7.3.3) Ulica: Ul. Tulipanowa 38
7.3.4) Miejscowość: Jankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-264
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "INFRAGO" MGR DOMINIKA OGRODOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1978479,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Remonty dróg na terenie Gminy Bestwina
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.