eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi ogrodnicze i sprzątania na obiektach grobownictwa wojennego w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ogrodnicze i sprzątania na obiektach grobownictwa wojennego
w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011957726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powązkowska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmentarzekomunalne.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zck-warszawa.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ogrodnicze i sprzątania na obiektach grobownictwa wojennego
w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62c2b9f-790a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 879630,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 343404,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi ogrodnicze i sprzątania na kwaterach wojennych cmentarzy: Prawosławnego, Żydowskiego, Starych Powązek i Reducie Wolskiej o łącznej powierzchni 81,57 ar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 48830,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi ogrodnicze i sprzątania na Cmentarzu Wojennym w Palmirach o powierzchni 228,77 ar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 101954,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi ogrodnicze i sprzątania na Cmentarzu Wojennym w Marysinie Wawerskim
i kwaterach wojennych na cmentarzach: w Aleksandrowie, Zerzniu, Bródnie, Tarchominie, Wawrzyszewie oraz zbiorowa mogiła Powstańców Listopadowych, mogiły wojenne
w Rembertowie i mogiła wojenna w Olszynce Grochowskiej
o łącznej powierzchni 131,96 ar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 96889,29 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi ogrodnicze i sprzątania na Cmentarzu Wojennym w Powsinie i kwatery wojenne na cmentarzach: w Pyrach, Czerniakowie, Wilanowie, Służewie o łącznej powierzchni 72,96 ar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 67122,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi ogrodnicze i sprzątania na Cmentarzu Żołnierzy Włoskich o łącznej powierzchni 43,51 ar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 28608,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48222,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93710,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48222,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bryll & Co Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389843145

7.3.3) Ulica: Bystrzycka 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48222,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta nie została podpisana, zgodnie ze sposobem określonym w Specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający w pkt 1.4 Specyfikacji warunków zamówienia wykazał, że oferta oraz wszelka korespondencja (zawiadomienia), musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 31/12/2020r.w sprawie użycia środków komunikacji (Dz.U z 2020r. poz. 2452). Ponadto na wszystkich formularzach ofertowych Zamawiający zawarł informację, w jaki sposób należy podpisać składane elektronicznie dokumenty, tj. podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.
Oferta wraz załącznikami została przekazana jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu podpisanego odręcznie bez opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP poprawił oczywiste omyłki rachunkowe w Kosztorysie Ofertowym w kolumnie „Wartość złotych netto”
w następujących pozycjach nr:
 17a) jest 450,00 zł, a powinno być 593.327,50 zł,
 17b) jest 750,00 zł, a powinno być 147.285,00 zł,
 17c) jest 1050,00zł, a powinno być 170730,00 zł,
 17d) jest 1250,00 zł, a powinno być 24 425,0zł,
 18 jest 1550,00 zł, a powinno być 63 193,50 zł,
 19 jest 990,00 zł, a powinno być 55,00 zł,
 20 jest 8400.00, a powinno być 1575,00 zł.
Uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, zmianie uległy wartości :
1. W kosztorysie w pozycji:
 „Suma ogółem netto” z kwoty 74 997,65 zł na kwotę 460 896,95 zł,
 „Wartość podatku VAT” z kwoty 59 99,81zł na kwotę 36 871,76 zł,
 „Cena ofertowa brutto” z kwoty 80 997,46 zł na kwotę 497 768,71zł;
2. W ofercie uległy zmianie „cena netto” z kwoty 74 997,65 zł na kwotę 460 896,95 zł, „podatek VAT” z kwoty 5 999,81 zł na kwotę 36 871,76 zł i „łącznie cena brutto” z kwoty 80 997,46 zł na kwotę 497 768,71 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześćdziesiąt osiem zł i 51/100).
W zawiązku z tym oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o wartość 393 128,27 zł,

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59256,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134405,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59256,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bryll & Co Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389843145

7.3.3) Ulica: Bystrzycka 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59256,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33274,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68270,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33274,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bryll & Co Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389843145

7.3.3) Ulica: Bystrzycka 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-934

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33274,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.