Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013143/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sidorska 90A
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833431909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbp.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345d8461-7373-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009165/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup grysów i emulsji do bieżącego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.371.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji: 2/5 – 500 ton, 5/8 – 500 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 1000 ton (kruszywo płukane wolne od pyłówi zanieczyszczeń) – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2a”
1) Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043 „kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.
2) Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu grysów wraz z ich załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.
4) Podana ilość grysów bazaltowych frakcji: 2/5 i 5/8 jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 129121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup i sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC w ilości 182 ton do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2b”, w ilościach:1) OD Nr 1 w Białej Podlaskiej 49,00 t
2) OD Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim 42,00 t
3) OD Nr 3 w Sławatyczach 49,00 t
4) OD Nr 4 w Terespolu 42,00 t
2. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu emulsji wraz z jej załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe.
3. Dostawa emulsji do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego tj. ok. 3,5 tony jednorazowo na poszczególne Obwody Drogowe na podstawie zamówienia telefonicznego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.
5. Podana ilość emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że oferowana emulsja odpowiada określonym normom technicznym PN–EN 13808 (aktualna aprobata techniczna, deklaracja zgodności itp.).
7. Wraz z pierwszą dostawą emulsji wykonawca dostarczy zamawiającemu ,,Kartę charakterystyki” dostarczanego materiału.
8. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze emulsji, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 277382,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167157,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167157,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DAW-TRANS DUO Dawid Podstawka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 177 63 74
7.3.3) Ulica: Kostomłoty Drugie ul. Bugajska 77
7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO
jakie przetargi wygrała firma
DAWID PODSTAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DAW-TRANS DUO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167157,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369140,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457793,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369140,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714 162 71 01
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369140,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów informacyjnych
- "Budowa dróg gminnych ul. Bajeczna w Grabanowie oraz budowa drogi od km 0+008,3 do km 0+0801,32 w Sławacinku Starym"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas realizacji programu BIP Erasmus+
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek mieszkalny (mieszkanie wspomagane) z wiatą na dwa samochody osobowe przy ul. Kolejowej 21A w Białej Podlaskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa hali - zadaszenia istniejących kortów do tenisa ziemnego
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bez dostawy do 100 ton emulsji asfaltowej kationowej C65B3PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Tarnowskiego.
- Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
- Zakup bez dostawy do 500 ton masy mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej grysowej na gorąco do wbudowania na drogach Powiatu Tarnowskiego.
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Goniądz w 2025 r.
- Zakup masy asfaltowej do bieżącego utrzymania dróg na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w 2025 roku
- ,,Zakup masy mineralno - bitumicznej, emulsji asfaltowej oraz kruszywa naturalnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.