Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) Systemu Zarządzania Miastem Otago
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starograd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) Systemu Zarządzania Miastem Otago2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50979402-a4b9-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) Systemu Zarządzania Miastem Otago
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki, art. 214 ust.1 pkt 1 lit. b.
Firma Asseco jako jedyna posiada prawa autorskie do programów objętych
świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji systemu zarządzania miastem Otago.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji Systemu Zarządzania Miastem Otago na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański. Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje:
a) pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów;
b) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego;
c) wykonywanie uzasadnionych przepisami prawa kolejnych wydań Programów ;
d) udzielenie Zamawiającemu prawa do bezpłatnego otrzymywania kolejnych wydań Programów;
e) informowanie szczegółowo administratora i użytkowników Programów po stronie Zamawiającego o zmianach, jakie wprowadza każde kolejne wydanie Programów przysłane przez Wykonawcę;
f) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnych wersji instrukcji obsługi Programów;
g) informowanie o planowanych działaniach dotyczących utrzymania i rozwoju Programów, a w szczególności:
• wdrożeniach nowych wydań Programów;
• istotnych zmianach funkcjonalnych wdrożonych wydań Programów;
• zamiarach zaprzestania rozwoju użytkowanych przez Zamawiającego Programów;
• innych, mających znaczenie dla funkcjonowania Programów użytkowanych przez Zamawiającego.
2. Usługą ATiK objęte zostaną moduły:
a) Ewidencja ludności – ELUD,
b) Ewidencja gruntów - ENIER G,
c) Finansowo-księgowy jednostki budżetowej – FKJB,
d) Finansowo-księgowy organu – FKORG,
e) Kadry Urzędu – KADRY,
f) Płace Urzędu – PŁACE,
g) Generalny rejestr umów – GRU,
h) Naliczanie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości – PROL,
i) Windykacja podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości – WROL,
j) Naliczanie podatku od nieruchomości – PNIER,
k) Windykacja podatku od nieruchomości – WNIER,
l) Naliczanie opłat gruntowych – OPGRU,
m) Windykacja opłat gruntowych – WOGRU,
n) Naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych – NWPOJ,
o) Obsługa wpływów budżetowych – WPBUD,
p) Obsługa wydatków budżetowych – WYBUD,
q) Kompleksowy System Obsługi Nieczystości – KSON,
r) Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości – KAKSON,
s) Indywidualne Wpłaty Masowe – IWM,
t) VAT Centralny za pomocą ePortalu – VAT-C,
u) Przekształcenie prawa własności – PPW,
v) Rejestracja i śledzenie spraw – RISS,
w) Obsługa koncesji – KOALA,
x) Gospodarka środkami trwałymi – ST,
y) Obsługa kartotek systemu – KOS,
z) Obsługa kartotek systemu – KOS-WEB,
aa) Jednolity Plik Kontrolny – JPK,
bb) Planowanie Budżetu – PLBUD,
cc) Planowanie Budżetu Zadaniowego – PLZ,
dd) Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych - PPK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A. 7.3.2)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466198,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Starogard Gdański w 2025 r.
- "Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański" - nr OPS.252.1.SDB.2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.