Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019749/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00025680/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061778 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.5.2.) Miejscowość: Szaflary
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2612314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Samorządu Terytorialnego - Gmina
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315ae64f-870c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hali wielofunkcyjnej wraz z infrastrukturą przy Szkole Podstawowej w Szaflarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019749/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGGZ.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14174220 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz
z infrastrukturą techniczną (projektowaną przebudową sieci: kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, elektroenergetycznej, przyłącza wodociągowego, przyłącza energetycznego, kanalizacji deszczowej, wykonaniem miejsca gromadzenia odpadów stałych, budową zatoki przystankowej, miejsc postojowych, dojść i dojazdów) zgodnie z warunkami decyzji Starosty Nowotarskiego nr 1207/16 znak: BA.6740.1.1143.2016.AT z dnia 14.12.2016 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę ww. zadania i decyzji nr 317/2019 znak: BA.6740.1.12.2019.ID z dnia 28.03.2019 r. zmieniającej decyzję nr 1207/16 oraz zgłoszeniem wykonania „przebudowy elektroenergetycznych sieci 0,4 KV” złożonym
w dniu 14.02.2017 roku w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu do którego nie wniesiono zastrzeżeń oraz :
- dokumentacją projektową;
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
-wzorem umowy
Zadanie obejmuje również dostawę wyposażenia stałego hali wymienionego w projekcie uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu umożliwiającego użytkowanie obiektu (ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/ zawiadomienia
o zakończeniu budowy wobec którego Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego nie wniósł sprzeciwu) wraz z wszystkimi niezbędnymi do ich uzyskania pozwoleniami, decyzjami, protokołami, mapami, oznaczeniami obiektu itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
44161000-6 - Rurociągi
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10505062,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16450811,72
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10505062,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Lider: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MAREK GŁOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Uczestnik (Członek konsorcjum): Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO--USŁUGOWA "EFER"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352023127
7.3.3) Ulica: ul. TATRZAŃSKA 9
7.3.4) Miejscowość: Łopuszna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GŁOWA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10505062,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 590 dni
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SZAFLARY
więcej: przetargi SZAFLARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.