Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061799 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa – przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w wieku 1 – 3 lat dla Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 355 70 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminakutno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa – przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w wieku 1 – 3 lat dla Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aace4b6-9db5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002545/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa cateringowa – przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w wieku 1 – 3 lat dla Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Nazwa i nr Projektu: „Wsparcie aktywności zawodowej rodziców w Gminie Kutno” nr RPLD.10.01.00-10-B002/20.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144807,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem i celem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla 23 dzieci w wieku od 1 do 3 lat dla Klubu Dziecięcego „Leśna Gromada” w Gołębiewku Nowym.
3.2. Zamówienie polega na przygotowaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem w ramach świadczonej usługi cateringowej (maksymalnie 23 zestawy posiłków dziennie), przy czym na jeden zestaw składać będą się: śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad (zupa i drugie danie) oraz podwieczorek, wraz z napojami do posiłków:
3.2.1. Śniadanie:
3.2.1.1. powinno zawierać produkty stanowiące źródło białka pełnowartościowego: mleko i jego produkty, jaja, wędliny, świeże owoce lub warzywa (zgodnie z sezonowością), ryby lub pasty kanapkowe przygotowane z wymienionych produktów,
3.2.1.2. pieczywo powinno być urozmaicone: pszenne, pszenno-żytnie, razowe, graham,
3.2.1.3. kanapki powinny zawierać dodatek warzywny - zgodnie z sezonowością,
3.2.1.4. do każdego śniadania musi być mleko lub kakao oraz herbata,
3.2.2. Drugie śniadanie:
3.2.2.1. owoce sezonowe;
3.2.2.2. musy owocowe: jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia;
3.2.2.3. jogurt naturalny z owocami, jogurty smakowe, sałatka owocowa.
3.2.3. Obiad:
3.2.3.1. powinien stanowić ok. 30% dziennego zapotrzebowania energetycznego dla dzieci w wieku 1-3 lat, to jest około 300 kcal,
3.2.3.2. powinien składać się z dwóch dań i kompotu lub soku;
3.2.3.3. pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub z dodatkiem mięsnym np. wędliną, dobrej jakości kiełbasą. Nie należy przygotowywać zup na wywarach z kości,
3.2.3.4. jeśli w skład zupy będą wchodzić, np. ziemniaki, kluski, czy kasza, nie powinny się one powtarzać w drugim daniu,
3.2.3.5. drugie danie powinno zawierać produkty dostarczające białko pełnowartościowe – mięso, ryby, jaja, produkty mleczne takie jak ser czy jogurt,
3.2.3.6. w zestawie drugiego dania powinny występować urozmaicone produkty bogate w węglowodany takie jak: ziemniaki, kluski śląskie, kasze, makarony, produkty mączne,
3.2.3.7. w skład drugiego dania powinny wchodzić warzywa w postaci surówki lub sałatki (lub owoc w przypadku braku surówki),
3.2.3.8. w każdy piątek powinny być dania bezmięsne,
3.2.4. Podwieczorek:
3.2.4.1. powinien składać się z posiłków stanowiących uzupełnienie pozostałych posiłków;
3.2.4.2. powinien składać się z posiłków przygotowanych na bazie mleka (takie jak budyń lub napój mleczny: kakao, jogurt) lub na bazie owoców sezonowych;
3.2.4.3. może składać się z kanapki i napoju;
3.2.4.4. sporadycznie może być podawane ciasto lub inne desery przygotowane z odpowiednich składników.
3.3. Szacowana dzienna ilość dostarczanych zestawów posiłkowych, wynosi 23 sztuki. Planowa wielkość dziennych dostaw ma charakter szacunkowy, a rozliczenia dotyczyć będą faktycznie dostarczonych ilości zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,3
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kateringowa AGMAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710520110
7.3.3) Ulica: Skrzeszewy 6
7.3.4) Miejscowość: Pacyna
7.3.5) Kod pocztowy: 09-541
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Kateringowa AGMAR Agnieszka Moczulska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Kateringowa AGMAR Agnieszka Moczulska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162225,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2024)
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - II
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
- Remont poboczy na drodze powiatowej Nr 2120E
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla środowisk senioralnych oraz najuboższych z terenu Dz. Bielany m.st. W-wy polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posiłków wigilijnych dla 1550 osób
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu "Małopolski Tele-Anioł 2.0" z prawem opcji
- Usługa cateringowa podczas Dnia Otwartego UMG
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- "Świadczenie usługi dostarczania posiłków na rzecz pacjentów Szpitala Ogólnego w Grajewie"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (pełny obiad) dla podopiecznych Środowiskowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brwinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.