eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówPrzebudowa drogi powiatowej 1020D na odcinku od m. Nielubia do m. ¯ukowice



Og³oszenie z dnia 2021-05-21


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00061879 z dnia 2021-05-21

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej 1020D na odcinku od m. Nielubia do m. ¯ukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767282816

1.5.8.) Numer faksu: 767282816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej 1020D na odcinku od m. Nielubia do m. ¯ukowice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc6d519a-b9fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00061879

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont drogi powiatowej Powiatu G³ogowskiego nr 1020D

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
b)poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
2. Oferta wraz z za³±cznikami, pod rygorem niewa¿no¶ci, musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty na platformie, odpowiedni podpis wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez
platformazakupowa.pl).
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la
niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,2) komputer
klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0.,4) w³±czona obs³uga JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem (https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view). Instrukcja stanowi równie¿ za³±cznik nr 18 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek okre¶lony w art. 221 ustawy Pzp.6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym
postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat G³ogowski, ul. Sikorskiego 21,
67-200 G³ogów, reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Powiatu Jaros³awa Dudkowiaka, tel. 76 728 28 01.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pana Tomasza Wadasa, z którym mo¿na siê kontaktowaæ: tel.509 737 586, e-mail: iod@powiat.glogow.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej 1020D na odcinku od m. Nielubia do m. ¯ukowice”.

2. Zakres robót lub us³ug obejmuje w szczególno¶ci:
1) Przebudowê nawierzchni drogi powiatowej nr 1020 D na odcinku od m. Nielubia do m. ¯ukowice – Przebudowa nawierzchni drogi o d³ugo¶ci 4100,00 mb, szeroko¶ci 6,0 - 6,5 m wraz ze zjazdami, chodnikami, zatokami autobusowymi, poboczem, odmuleniem rowów przydro¿nych oraz oznakowaniem pionowym i poziomym. Zakres realizowany w oparciu o zg³oszenie robót budowlanych na dzia³kach 26/1, 136, 137, 729/1, 730 po³o¿onych w obrêbach 0007 Kamiona, 0010 Nielubia i 0014 ¯ukowice, jedn. ewid. 020306_2 ¯ukowice.
2) Budowê chodnika o ³±cznej d³ugo¶ci 290 m i szeroko¶ci 2,0 m wraz z brakuj±cymi zjazdami indywidualnymi i publicznymi oraz doj¶ciami do posesji oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej odwadniaj±cej. Zakres realizowany w oparciu o uzyskan± decyzjê Nr 1.2019 o zezwoleniu
na realizacjê inwestycji drogowej na dzia³kach nr ewid. 26/1, 216, 218, 224, 461, 462, 214/1, obrêb 0010 Nielubia, jedn. ewid. Gmina ¯ukowice.
3. Realizowane roboty w zakresie: robót pomiarowych i rozbiórkowych, wykonania koryt, frezowania korekcyjnego, wymiany podbudowy jezdni i zjazdów, wykonania stabilizacji betonowej oraz podbudowy, ustawienia krawê¿ników, wykonania nawierzchni z kostki betonowej, wykonania przek³adek nawierzchni zjazdów, zatok i chodników z kostki betonowej, wykonania ¶cinki poboczy, wykonania poboczy, odmulenia rowów, skropienia nawierzchni asfaltowej, wykonania warstwy wyrównuj±co - profiluj±cej oraz warstwy ¶cieralnej, robót ziemnych i monta¿owych dot. budowy sieci kanalizacji deszczowej.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarz±dzaj±cy drogami projektu czasowej organizacji ruchu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. robót w zakresie frezowania nawierzchni i wykonania nowej nak³adki bitumicznej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej przedmiot zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³.
2)zdolno¶ci zawodowej:
Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotê budowlan±, która polega³a na budowie lub przebudowie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto.
Roboty budowlane musz± dotyczyæ robót konstrukcyjno – budowlanych bran¿y drogowej w rozumieniu ustawy – Prawo budowlane.

b) dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 12 i 13 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 i 8 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w czê¶ci XI ust. 3 pkt 2 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
c) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:
a) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z o¶wiadczeniami, o braku podstaw do wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzory stanowi± za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ;
b) kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji szczegó³owej;
c) pe³nomocnictwo;
d) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li wystêpuje) – za³±cznik nr 5 do SWZ;
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 8 do SWZ;
f) wadium (je¿eli jest sk³adane w formie niepieniê¿nej);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 30 000 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100);
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO S.A. I Oddzia³ w Lubinie, Filia 1 w G³ogowie – nr rachunku 97 1240 6843 1111 0000 4985 2664 z dopiskiem „Wadium w postêpowaniu nr RZ.272.04.2021”.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Dopuszczalne zmiany odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia

2) Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy:

3) Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:

2) Dopuszczalna jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy
3) Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez wykonawcê na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawcê.
4) Dopuszczalna jest równie¿ zmiana podwykonawcy, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega³ wykonawca ubiegaj±c siê o zawarcie umowy, w sytuacji gdy nie dysponuje ju¿ zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – je¿eli wyka¿e on, ¿e zastêpuj±cy podmiot spe³nia okre¶lone
w dokumentach zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5) Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym (lub terminie p³atno¶ci poszczególnych czê¶ci wynagrodzenia) polegaj±ca na zmianie kolejno¶ci wykonania robót, zmianie terminu wykonania poszczególnych etapów lub robót, zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych etapach lub zmianie terminu p³atno¶ci wynagrodzenia, w przypadku:
a) zmiany technologii realizacji robót, zmiany materia³ów, braku dostêpu materia³ów lub wyst±pienia innej przyczyny powoduj±cej, ¿e realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym jest niemo¿liwa,
b) innej zmiany umowy maj±cej wp³yw na harmonogram rzeczowo-finansowy.
6) Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym (lub terminie p³atno¶ci poszczególnych czê¶ci wynagrodzenia) polegaj±ca na ograniczeniu zakresu robót przewidzianych do wykonania w danym etapie i podziale p³atno¶ci przewidzianej za dany etap, je¿eli zakres wykonanych w ramach etapu robót mo¿e zostaæ odebrany przez Zamawiaj±cego, a pozosta³e niezrealizowane roboty nie s± mo¿liwe do wykonania w danym etapie z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalny jest podzia³ etapu na mniejsze etapy i dokonanie podzia³u p³atno¶ci wynagrodzenia zgodnie z zakresem przedmiotowym robót przewidzianych
w poszczególnych etapach robót.
6. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Z negocjacji tre¶ci zmiany umowy Strony sporz±dzaj± notatkê przedstawiaj±c± przebieg spotkania i jego ustalenia.
8. W przypadku sporu pomiêdzy Stronami co do tre¶ci wniosku o zmianê lub zasadno¶ci jej dokonania – w szczególno¶ci w odniesieniu do wp³ywu okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± do zmiany na realizacjê umowy – Strony mog± powo³aæ eksperta lub zespó³ ekspertów w celu uzyskania niezale¿nej opinii na temat spornych zagadnieñ. Ekspert lub zespó³ ekspertów jest powo³ywany za zgod± Zamawiaj±cego.
9. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto umowê, i którego ma zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,

SZCZEGÓ£OWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE RODZAJU I ZAKRESU ZMIAN UMOWY ORAZ WARUNKÓW ICH WPROWADZENIA ZOSTA£Y OPISANE W PROJEKCIE UMOWY STANOWI¡CYM ZA£¡CZNIK NR 2 DO SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-21 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.