eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368881389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scpu@scpu.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b4ce9bfe-dfa0-40cd-8654-9897da3214b3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0f3b05-8355-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024246/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi medyczne i podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043676/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCPU.D.171.1.2022.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 500 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 10 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1120 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 40 godzin w niedziele,
c) 50 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 86600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1050 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 210 godzin w niedziele,
c) 20 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 92300 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1080 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 720 godzin w niedziele,
c) 150 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 148200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 270 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
- w całym okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 18900 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 2100 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 14 godzin w niedziele,
c) 10 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.5.5.) Wartość części: 149120 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.