eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskIII ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli ...



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061900 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorski Urząd Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583077304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@gdansk.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gdansk-uw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59ca49f-64d7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022281/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających” przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006939/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BL-I.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10778472,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III ETAP-u remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 - BL-I-272.3.2021,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki) oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM
Wymagany termin wykonania przedmiotu zmówienia:
maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania 1 do dnia 15 sierpnia 2021 roku;
maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania 2 do dnia 30 listopada 2021 roku
2. OBSZAR ODDZIAŁYWANIA OBIEKTU
3. ZAKRES PRAC BUDOWLANYCH

3.1. Przedmiot zamówienia
3.1.2. Przedmiotem robót budowlanych jest:
Wykonanie III ETAP-u remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego
przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2
3.1.3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac między innymi zgodnie z:
 wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę nr WUiA-VI.6740.896-7.2019.SA.190878 z dnia 23 października 2019 r - uprawomocniona w dniu 30 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ.
 decyzjami, postanowieniami itp. wynikającymi między innymi z przepisów Prawa budowlanego,
w zakresie:
a) wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 1,
b) przeniesienie archiwów z poziomu 1-go i 2-go piętra na poziom parteru wraz z dostosowaniem tych pomieszczeń oraz wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 2,
c) Ponadto w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania poniższych czynności:
1) dla zadania 1 i 2 zapewnienia nadzoru archeologicznego, zgodnie z:
 Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 31 maja 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ wraz z późniejszą zmianą - Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 9 października 2019 roku - uprawomocnioną w dniu 14 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9a do SWZ.
2) dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony dróg publicznych i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
 uzgodnienia nr 6320-692(2)2019-KK/ŁB-3958 z dnia16 października 2019 roku - stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ,
 umowy nr GZDiZ/ZD/065/2019 z dnia 11 października 2019 roku - stanowiącej załącznik nr 11a do SWZ,
3) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
 Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
nr WZ.5595.73.5.2018.AL z dnia 23 maja 2019 r. wraz z ekspertyzą techniczną - stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ,
4) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
 Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6540.51.2019.JHK z dnia 31 lipca 2019 roku wraz z projektem robót geologicznych w celu rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13 do SWZ,
 Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6541.42.2019.JHK z dnia 20 sierpnia 2019 roku wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13a do SWZ,
5) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
 ekspertyzy stanu technicznego wraz z ekspertyzą mykologiczną z marca 2019 roku dla budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 14 do SWZ,
6) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
 inwentaryzacji architektonicznej budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 15 do SWZ,
7) wykonaniu systemu kolejkowego w budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku – między innymi zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ
8) w trakcie wykonywania prac na czas zawartej umowy dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony fizycznej całodobowej nieruchomości – budynku i terenu wokół budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku,
9) zapewnienia obsługi geodezyjnej,
10) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy,
11) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym
i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych prowadzenia robót budowlanych oraz do dokonania odbiorów,
12) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi zamontowanych instalacji i urządzeń,
13) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w trzech egzemplarzach oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221100-6 - Okna

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112310-1 - Podsypywanie gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45223822-4 - Gotowe części składowe

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262310-7 - Zbrojenie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262425-6 - Wznoszenie osłon szczelnych

45262522-6 - Roboty murarskie

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45313100-5 - Instalowanie wind

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432210-9 - Wykładanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13892274,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13892274,54

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13892274,54

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDI S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851451923

7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawy 19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowym, konstrukcja, roboty budowlano-montażowe, instalacje wewnętrzne, roboty wykończeniowe. NDI Sopot S.A. ul. Powstańców Warszawy 19 81-718 Sopot


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13892274,54

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.