Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00006939/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011271/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061900 z dnia 2021-05-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583077304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@gdansk.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gdansk-uw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
III ETAP remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59ca49f-64d7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022281/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających” przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006939/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BL-I.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10778472,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III ETAP-u remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 - BL-I-272.3.2021,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki) oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM
Wymagany termin wykonania przedmiotu zmówienia:
maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania 1 do dnia 15 sierpnia 2021 roku;
maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania 2 do dnia 30 listopada 2021 roku
2. OBSZAR ODDZIAŁYWANIA OBIEKTU
3. ZAKRES PRAC BUDOWLANYCH
3.1. Przedmiot zamówienia
3.1.2. Przedmiotem robót budowlanych jest:
Wykonanie III ETAP-u remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego
przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2
3.1.3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac między innymi zgodnie z:
wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę nr WUiA-VI.6740.896-7.2019.SA.190878 z dnia 23 października 2019 r - uprawomocniona w dniu 30 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ.
decyzjami, postanowieniami itp. wynikającymi między innymi z przepisów Prawa budowlanego,
w zakresie:
a) wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 1,
b) przeniesienie archiwów z poziomu 1-go i 2-go piętra na poziom parteru wraz z dostosowaniem tych pomieszczeń oraz wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej – Zadanie 2,
c) Ponadto w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania poniższych czynności:
1) dla zadania 1 i 2 zapewnienia nadzoru archeologicznego, zgodnie z:
Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 31 maja 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ wraz z późniejszą zmianą - Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 9 października 2019 roku - uprawomocnioną w dniu 14 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9a do SWZ.
2) dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony dróg publicznych i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
uzgodnienia nr 6320-692(2)2019-KK/ŁB-3958 z dnia16 października 2019 roku - stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ,
umowy nr GZDiZ/ZD/065/2019 z dnia 11 października 2019 roku - stanowiącej załącznik nr 11a do SWZ,
3) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
nr WZ.5595.73.5.2018.AL z dnia 23 maja 2019 r. wraz z ekspertyzą techniczną - stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ,
4) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6540.51.2019.JHK z dnia 31 lipca 2019 roku wraz z projektem robót geologicznych w celu rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13 do SWZ,
Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6541.42.2019.JHK z dnia 20 sierpnia 2019 roku wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13a do SWZ,
5) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
ekspertyzy stanu technicznego wraz z ekspertyzą mykologiczną z marca 2019 roku dla budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 14 do SWZ,
6) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z:
inwentaryzacji architektonicznej budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 15 do SWZ,
7) wykonaniu systemu kolejkowego w budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku – między innymi zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ
8) w trakcie wykonywania prac na czas zawartej umowy dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony fizycznej całodobowej nieruchomości – budynku i terenu wokół budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku,
9) zapewnienia obsługi geodezyjnej,
10) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy,
11) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym
i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych prowadzenia robót budowlanych oraz do dokonania odbiorów,
12) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi zamontowanych instalacji i urządzeń,
13) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w trzech egzemplarzach oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221100-6 - Okna
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112310-1 - Podsypywanie gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45223822-4 - Gotowe części składowe
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45262310-7 - Zbrojenie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262425-6 - Wznoszenie osłon szczelnych
45262522-6 - Roboty murarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych
45313100-5 - Instalowanie wind
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432210-9 - Wykładanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13892274,54
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13892274,54
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13892274,54
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDI S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851451923
7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawy 19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-718
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty rozbiórkowym, konstrukcja, roboty budowlano-montażowe, instalacje wewnętrzne, roboty wykończeniowe. NDI Sopot S.A. ul. Powstańców Warszawy 19 81-718 Sopot
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13892274,54
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zabezpieczenie i remont elewacji, obróbek blacharskich, elementów rynien wraz z wykonaniem dokumentacji ul. Wałowa 27 w Gdańsku
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej Nr 82 im. prof. Jana Czochralskiego w Gdańsku
- 2024. Dozór oraz ochrona osób i mienia przy ul. Wyspiańskiego 9A
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku, ul. Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk
- Świadczenie usług serwisowych samochodów ciężarowych i przyczep będących w dyspozycji Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.