eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowy Powiat".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a6a49c5-76fb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności, na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, grantu o numerze 5410/P/2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności, na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, grantu o numerze 5410/P/2022.
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę:
1) zestawów komputerowych (monitor, komputer, klawiatura, myszka komputerowa) – 36 szt.;
2) komputerów przenośnych typu laptop, zwanych dalej „laptopami” – 10 szt.;
3) systemu operacyjnego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
4) pakietu oprogramowania biurowego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
5) macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD oraz akcesoriami montażowymi.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części realizowane pod nazwami:
1) Część Nr 1 zamówienia: „Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania”;
2) Część Nr 2 zamówienia: „Dostawa laptopów i oprogramowania”;
3) Część Nr 3 zamówienia: „Dostawa macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD”.
4. Część Nr 1 zamówienia: „Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania” swoim zakresem obejmuje dostawę:
1) monitor komputerowy – 36 szt.;
2) komputer (jednostka centralna komputera) – 36 szt.;
3) klawiatura komputerowa – 36 szt.;
4) myszka komputerowa – 36 szt.;
5) system operacyjny (oprogramowanie systemowe) – 36 szt.;
6) pakiet oprogramowania biurowego – 36 szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części Nr 1 zamówienia: „Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania” zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
6. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia / umowy tj. sprzęt komputerowy, akcesoria oraz oprogramowanie, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym dla Części Nr 1 zamówienia będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości
i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
8. W ramach wykonania Części Nr 1 zamówienia, zgodnie z postanowieniami Ogłoszenia o zamówieniu, SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie Części Nr 1 zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać:
1) instalacji i konfiguracji oprogramowania na dostarczanych urządzeniach, tj. zestawach komputerowych, wg zaleceń Zamawiającego;
2) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych zestawów komputerowych na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław;
3) nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu Części Nr 1 zamówienia, uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń tj. zestawów komputerowych, w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
10. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych zestawów komputerowych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń tj. zestawów komputerowych na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodne z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
11. Za uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
12. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
a) urządzenia tj. zestawy komputerowe, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich,
b) zestawy komputerowe muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów;
2) dostarczony przedmiot w ramach Części Nr 1 zamówienia tj. sprzęt komputerowy, akcesoria oraz oprogramowanie muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów;
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia tj. sprzętu komputerowego i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi, a w przypadku oprogramowania produktami reaktywowanymi;
4) wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia tj. zestawy komputerowe, muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne;
5) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4 muszą być:
a) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą,
b) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD;
6) postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia tj. zestawy komputerowe staną się automatycznie postanowieniami umów o wykonanie Części Nr 1 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie;
7) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części Nr 1 zamówienia Załącznik Nr 8.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 175609,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności, na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, grantu o numerze 5410/P/2022.
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę:
1) zestawów komputerowych (monitor, komputer, klawiatura, myszka komputerowa) – 36 szt.;
2) komputerów przenośnych typu laptop, zwanych dalej „laptopami” – 10 szt.;
3) systemu operacyjnego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
4) pakietu oprogramowania biurowego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
5) macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD oraz akcesoriami montażowymi.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części realizowane pod nazwami:
1) Część Nr 1 zamówienia: „Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania”;
2) Część Nr 2 zamówienia: „Dostawa laptopów i oprogramowania”;
3) Część Nr 3 zamówienia: „Dostawa macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD”.
4. Część Nr 2 zamówienia: „Dostawa laptopów i oprogramowania” swoim zakresem obejmuje dostawę:
1) komputery przenośne typu laptop, zwane dalej „laptopami”– 10 szt.;
2) system operacyjny (oprogramowanie systemowe) – 10 szt.;
3) pakiet oprogramowania biurowego – 10 szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części Nr 2 zamówienia: „Dostawa laptopów i oprogramowania” zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ:
6. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia / umowy tj. sprzęt komputerowy, akcesoria oraz oprogramowanie, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym dla Części Nr 2 zamówienia będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
8. W ramach wykonania Części Nr 2 zamówienia, zgodnie z postanowieniami Ogłoszenia o zamówieniu, SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie Części Nr 2 zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać:
1) instalacji i konfiguracji oprogramowania na dostarczanych urządzeniach, tj. laptopach, wg zaleceń Zamawiającego;
2) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych laptopów na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław;
3) nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu Części Nr 2 zamówienia, uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń tj. laptopów, w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
10. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych laptopów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń, tj. laptopów, na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodne z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
11. Za uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
12. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
a) urządzenia, tj. laptopy, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich,
b) laptopy muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów;
2) dostarczony przedmiot w ramach Części Nr 2 zamówienia tj. sprzęt komputerowy, akcesoria oraz oprogramowanie muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów;
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia tj. sprzętu komputerowego i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi, a w przypadku oprogramowania produktami reaktywowanymi;
4) wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia tj. laptopy, muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne;
5) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4 muszą być:
a) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą,
b) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD;
6) postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia tj. laptopy, staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części Nr 2 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie;
7) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części Nr 2 zamówienia Załącznik Nr 8.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Jarosławiu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności, na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, grantu o numerze 5410/P/2022.
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę:
1) zestawów komputerowych (monitor, komputer, klawiatura, myszka komputerowa) – 36 szt.;
2) komputerów przenośnych typu laptop, zwanych dalej „laptopami” – 10 szt.;
3) systemu operacyjnego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
4) pakietu oprogramowania biurowego do zestawów komputerowych i laptopów – 46 szt.;
5) macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD oraz akcesoriami montażowymi.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części realizowane pod nazwami:
1) Część Nr 1 zamówienia: „Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania”;
2) Część Nr 2 zamówienia: „Dostawa laptopów i oprogramowania”;
3) Część Nr 3 zamówienia: „Dostawa macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD”.
4. Część Nr 3 zamówienia: „Dostawa macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD” swoim zakresem obejmuje dostawę macierzy NAS (serwer NAS) wraz z 3 dyskami HDD 3,5” – 1 szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części Nr 3 zamówienia: „Dostawa macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD” zawiera poniższa Załącznik Nr 1 do SWZ.
6. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
7. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia / umowy tj. sprzęt komputerowy, akcesoria oraz oprogramowanie, rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy, a w przypadku 3 dysków 3.5” HDD SATA III 10TB, 7200 RPM stanowiących elementy macierzy NAS nie może być krótszy niż 60 miesięcy;
Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym dla Części Nr 3 zamówienia będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty, w tym kryterium oceny ofert – nie dotyczy 3 dysków 3.5” HDD SATA III 10TB, 7200 RPM stanowiących elementy macierzy NAS, dla których okres rękojmi i gwarancji jakości, nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty i koszty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy.
8. W ramach wykonania Części Nr 3 zamówienia, zgodnie z postanowieniami Ogłoszenia o zamówieniu, SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie Części Nr 3 zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przy użyciu materiałów własnych, własnym staraniem i na własny koszt (bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego) dokonać:
1) montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy w siedzibie Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław;
2) nie później niż w dniu odbioru końcowego przedmiotu Części Nr 3 zamówienia, uruchomienia i przetestowania dostarczonych urządzeń, tj. macierzy NAS wraz z 3 dyskami HDD, w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania dostawy przedmiotu umowy w formie przesyłki np. pocztowej lub kurierskiej, której adresatem będzie Zamawiający.
10. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni:
1) osoby do wniesienia i ustawienia dostarczonych urządzeń, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a jeśli to będzie konieczne również wózek transportowy;
2) osoby, sprzęt, narzędzia, akcesoria i materiały montażowe niezbędne do wykonania montażu, instalacji, podłączenia i konfiguracji dostarczonych urządzeń na wyznaczonych stanowiskach pracy i przygotowania ich do prawidłowego użytkowania, zgodne z ich przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego.
11. Za uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub jego części powstałe w trakcie transportu, rozładunku, montażu, instalacji, podłączenia, konfiguracji, rozruchu oraz wykonania prób i testów odpowiada Wykonawca, aż do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
12. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę:
a) urządzenia, tj. macierz NAS z 3 dyskami HDD, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich,
b) macierz NAS z 3 dyskami HDD muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy / akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów;
2) dostarczony przedmiot w ramach Części Nr 3 zamówienia tj. sprzęt komputerowy i akcesoria, muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów;
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia tj. sprzętu komputerowego i akcesoriów będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi, a w przypadku oprogramowania produktami reaktywowanymi;
4) wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia, macierz NAS wraz z 3 dyskami HDD, muszą posiadać instrukcje obsługi oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu urządzeniach, jak na przykład: aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami, a także karty gwarancyjne;
5) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 4 muszą być:
a) dostarczone wraz z urządzeniami, których dotyczą,
b) sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD;
6) postanowienia gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia, macierz NAS z 3 dyskami HDD, staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie Części Nr 3 zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie;
7) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego dla Części Nr 3 zamówienia Załącznik Nr 8.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

4.5.5.) Wartość części: 14094,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650227393 - Regon spółki cywilnej

7.3.3) Ulica: ul. Grucy 4

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650227393 - Regon spółki cywilnej

7.3.3) Ulica: ul. Grucy 4

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ewelina Drostek - wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "ER-TEL" s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650227393 - Regon spółki cywilnej

7.3.3) Ulica: ul. Grucy 4

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.