eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Roboty budowlane na terenie NW w Dąbrowie Tarnowskiej"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na terenie NW w Dąbrowie Tarnowskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.madej@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na terenie NW w Dąbrowie Tarnowskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35bed68-dfd9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Roboty budowlane na terenie NW Dąbrowie Tarnowskiej - RZGW Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.51.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282224,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty polegać będą na:
Wykonanie grodzy ziemnej, spompowanie wody, rozbiórka grodzy po wykonaniu ubezpieczenia stopy skarpy podwójna kiszką faszynową, zasyp wyrwy z zagęszczeniem materiałem dowiezionym, pozyskanym przez Wykonawcę. Skarpowanie zasypu z wyprofilowaniem odpowiedniego nachylenia skarp (ok 1:1,5), wykonanie narzutu z kamienia hydrotechnicznego na geowłókninie, darniowanie z przybiciem szpilkami na geowłókninie. Humusowanie ziemią urodzajną i obsiew skarp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 48767,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty będą polegać na:
Wycięcie samosiejek i odrostów krzaków ze skarp wraz z wywiezieniem uzyskanego materiału poza teren robót, wykoszenie z wygrabieniem porostów traw i chwastów z obrębu robót. Rozbiórka zniszczonych elementów betonowych stopnia. Profilowanie skarp wyrw poniżej
i powyżej stopnia, uzupełnienie ziemią przywiezioną ubytków w skarpach, zasyp wybojów
w dnie potoku w sąsiedztwie stopnia. Zabezpieczenie skarp przez wykonanie narzutu kamiennego na włókninie w płotkach z kiszek o rozmiarze kraty 1m x 1m grubości 30cm. Wykonanie koszy siatkowo kamiennych w miejsce zniszczonego skrzydełka stopnia, ubezpieczenie stopy skarp opaskami z kiszek faszynowych podwójnych śr. 15cm, wykonanie narzutu kamiennego w dnie grubości 30cm poniżej i powyżej stopnia, wykonanie umocnienia skarp darniną pasem 1m, powyżej obsiew mieszanką traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 52336,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje: Naprawę skarpy wału potoku Upust w km 8+960 – 8+980
Roboty będą polegać na:
Wykoszeniu i wygrabieniu porostów traw w obrębie robót, usunięciu pozostałości kładki przez potok (elementy stalowe), skarpowanie (profilowanie) powierzchni wyrw na odkład, uzupełnienie wyrw ziemią dowiezioną z zagęszczeniem, wykonanie opasek obustronnych stopy skarpy z kiszek faszynowych podwójnych na długości wyrw, wykonanie narzutu kamiennego
w dnie potoku na podsypce żwirowej, umocnienie skarp obustronnie dołem darniowanie powyżej obsiew mieszanką traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 44299,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje: Naprawa śluz wałowych potoku Nieczajka w km: Prawy 0+189 i Lewy 3+629
Roboty będą polegać na:
Demontaż starych klap płaskich z przyczółków, oczyszczenie z namułu i zanieczyszczeń rurociągów betonowych naprawianych śluz, wprowadzenie (relining) do rurociągów rur przepustowych dwuściennych, wypełnienie (iniekcja) przestrzeni między wprowadzonymi rurami a rurociągiem betonowym, wykonanie ścianek żelbetowych na wlotach do śluz oraz montaż zastawek naściennych płaskich i krat, wykonanie ścianek żelbetowych na wylotach oraz montaż klap zwrotnych naściennych skośnych wykonanych z materiału PEHD. Oczyszczenie odpływów od śluz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56798,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa zrzutu wody: zasyp ziemią z zagęszczeniem i formowaniem ubytków w lewej skarpie rzeki Żabnica naprzeciw zrzutu wody, wykonanie palisady zabezpieczającej w stopie lewej
i prawej skarpy oraz dnie, oczyszczenie dna a następnie wykonanie podsypki żwirowej i narzutu kamiennego w dnie, naprawa - wykonanie ubezpieczenia lewej skarpy rzeki Żabnica naprzeciw zrzutu wody z płyt żelbetowych na podsypce żwirowej, naprawa ubezpieczenia prawej skarpy zrzutu płytami betonowymi, naprawa schodów przewałowych i chodnika przez ich rozebranie
i ponowne ułożenie na podsypce, obsiew mieszanką traw terenu w miejscu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56847,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty będą polegać na:
 Naprawa wózka jezdnego wciągnika suwnicy WSP-5 przez demontaż wózka z mostu suwnicy, demontaż wózka od wciągnika, rozebranie wózka jezdnego na części, prostowanie płyt bocznych wózka jezdnego, czyszczenie, malowanie wszystkich elementów składowych wózka i wciągnika, montaż wszystkich części w całość, smarowanie, montaż wózka wraz z wciągnikiem do belki nośnej suwnicy, próby pomontażowe. Wymiana łańcucha napędowego 5x18,5 DIN 766 (10m) oraz koła napędowego gniazdkowego z-32, 5x18,5, mechanizmu podnoszenia suwnicy 5t w hali pompowni Skrzynka. Naprawić zamocowanie koła napędu jazdy wózka suwnicy 3t
w hali pompowni Skrzynka. Montaż zabezpieczenia na haku suwnicy 5t przed wypięciem się zawiesia na pompowniach: Skrzynka – magazyn, Zabrnie 1, Zabrnie 2. Wymiana łańcuchów napędowych 5x18,5 DIN 766: mechanizmu jazdy, mechanizmu podnoszenia. Wymienić łożysko haka suwnicy 5t na pompowni Dąbrówki Breńskie 1.
 Naprawa niecki wypadowej zrzutu wody przez: rozbiórkę uszkodzonej konstrukcji żelbetowej progu niecki wypadowej i betonowego ubezpieczenia lewej skarpy zrzutu wody, zbrojenie (uzupełnienie) konstrukcji progu niecki wypadowej prętami żebrowymi Ø12mm, strzemiona pręt Ø6mm, wykonanie deskowania progu niecki wypadowej, wykonanie wzmocnienia krawędzi zewnętrznych progu niecki z kątownika 50x50x5, wykonanie betonowania progu w szalunku i betonowego ubezpieczenia lewej skarpy zrzutu, wykonanie ubezpieczenia górnych krawędzi skarp zrzutu wody płytami ażurowymi 60cmx90cmx10cm na podsypce, wykonanie narzutu kamiennego
z kamienia średniego, grubości 40cm na lewej i prawej skarpie zrzutu zabezpieczonego palisadą przy ujściu do rzeki Breń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 23176,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61038,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61038,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61038,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cegielnia Otałęż Stanisław Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170000747

7.3.3) Ulica: Otałęż 81

7.3.4) Miejscowość: Górki

7.3.5) Kod pocztowy: 39-306

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61038,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59716,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63185,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59716,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Budownictwa Wodno-Melioracyjnego Hydro-Bud Zbigniew Smaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711005421

7.3.3) Ulica: Ul. Piłsudskiego 76a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59716,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40501,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63962,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40501,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Krupa KAM-TRANS-KOP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691788270

7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 245

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-822

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40501,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na część 4 postępowania to 70 000,00 zł brutto. Kwota oferty z najniższą ceną wynosi 107 609,01 zł. W związku z powyższym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107609,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116376,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73306,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90754,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73306,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Usługowy Krzysztof Krupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691073803

7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 44

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-822

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73306,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36110,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36110,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36110,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodno-Melioracyjne i Remontowo-Budowlane „AREX” w Busku Zdroju

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550005939

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36110,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.