eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KcyniaPrzebudowa i remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej w Mycielewie



Og³oszenie z dnia 2023-01-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej w Mycielewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej w Mycielewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89e636ea-9bf2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00061988

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00009101/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa i remont toalet w Szkole Podstawowej w Mycielewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegó³y dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej,
o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów
zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte s± w SWZ dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.713808.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacj± projektow±, obejmuj±cy ³azienki dla uczniów, nauczycieli oraz osób niepe³nosprawnych, na które sk³adaj± siê m.in. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i wykoñczeniowe, a w szczególno¶ci:
a) rozbiórka ok³adzin ¶ciennych i pod³ogowych,
b) przekucia i rozbiórki ¶cian,
c) demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ sanitarnych,
d) demonta¿ istniej±cych grzejników,
e) wykonanie ¶cianek dzia³owych,
f) wykonanie nadpro¿y,
g) zabudowa HPL kabin WC,
h) sufit podwieszany,
i) zabudowa stela¿y podtynkowych WC oraz pionów instalacyjnych z p³yt gkf,
j) wykonanie izolacji wodoodpornej na ¶cianach i pod³odze w miejscu monta¿u p³ytek,
k) wykonanie ok³adzin pod³ogowych z p³ytek gresowych,
l) wykonanie nowych podej¶æ wodnych i kanalizacyjnych,
m) wykonanie ok³adzin z p³ytek na ¶cianach do wys. min. 2,0 m,
n) powy¿ej p³ytek wykonanie na ¶cianach g³adzi gipsowych oraz malowanie z gruntowaniem,
o) wymiana parapetów,
p) monta¿ o¶cie¿nic i drzwi do pomieszczenia,
q) monta¿ umywalek, pisuarów (nie dot. ³azienek damskich) i misek ustêpowych,
r) monta¿ luster, dozowników do myd³a, dozowników papieru, suszarek elektrycznych do r±k, szczotek do toalet, koszy na ¶mieci,
s) monta¿ grzejników,
t) instalacja elektryczna (wymiana istniej±cych ³±czników i gniazd instalacji elektrycznej wraz z wymiana okablowania, demonta¿ i monta¿ nowych lamp o¶wietleniowych typu LED),
u) wentylacja (monta¿ kana³ów wentylacyjnych typu „SPIRO” wraz z kratkami wentylacyjnymi, monta¿ kratek wentylacyjnych),
w nastêpuj±cych pomieszczeniach:
- WC damskiego na parterze (pow.: 16,23 m2; wysoko¶æ istniej±ca: 3,50 m; wysoko¶æ projektowana: 3,05 m),
- WC damskiego na I piêtrze (pow.: 16,10 m2; wys. istn.: 3,50 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC mêskiego na parterze (pow.: 14,71 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC mêskiego na I piêtrze (pow.: 14,73 m2; wys. istn.: 3,40 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC dla niepe³nosprawnych na parterze (pow.: 7,73 m2; wys. istn.: 3,46 m; wys. proj.: 3,05 m),
- WC dla nauczycieli na I piêtrze (pow.: 4,23 m2; wys. istn.: 3,41 m; wys. proj.: 3,05 m).
2. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ – Wykonawcy winni przygotowaæ swoje oferty w oparciu o tre¶æ wskazanych tam dokumentów!
3. Wykonawca winien zrealizowaæ zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powy¿ej,
- warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowê,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowi±zuj±cymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuk± budowlan±,
a tak¿e z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych w tym zakresie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa – w szczególno¶ci: konwencji ONZ o prawach osób niepe³nosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r., ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, które w szczególno¶ci polegaj± na (je¿eli dotyczy):
- pozbawieniu okolic wej¶cia do WC dla niepe³nosprawnych na parterze przeszkód w rodzaju s³upków, koszy na ¶mieci, donic, barierek, ³awek (takie przeszkody ograniczaj± mo¿liwo¶æ przeje¿d¿ania osobom na wózkach, a dla osób niewidomych mog± stanowiæ zagro¿enie),
- oznaczeniu kontrastem i faktur± doj¶cia oraz wej¶cia do WC dla niepe³nosprawnych na parterze,
- likwidacji / niewstawianiu progu w drzwiach do WC dla niepe³nosprawnych na parterze w celu umo¿liwienia wjazdu osobom na wózku / wej¶cia osobom poruszaj±cym siê przy pomocy przyrz±dów rehabilitacyjnych / u³atwiaj±cych poruszanie (balkoniki, chodziki, podpórki, ambonki, o kulach) / niewidomym (niedowidz±cym),
- likwidacji / niemontowaniu jakichkolwiek innych przeszkód utrudniaj±cych dostêp do WC dla niepe³nosprawnych na parterze w celu u³atwienia dostêpu do pomieszczenia osobom wskazanym w tiret trzecim
oraz – w przypadku jakichkolwiek trudno¶ci / problemów w zrealizowaniu ww. wymagañ, jakie stwierdzone zostan± na etapie realizacji zamówienia (w szczególno¶ci: rozbie¿no¶ci dokumentacji projektowej z ww. wymaganiami) – Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie poinformowaæ o tym fakcie Zamawiaj±cego w celu wspólnego wypracowania rozwi±zania w tym zakresie (w szczególno¶ci z udzia³em osób wskazanych w §12 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ oraz autora dokumentacji projektowej).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431200-9 - K³adzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania:
a) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ustawy,
b) z powodu okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.p.: Dz.U.2022.835).
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz±:
a) posiadaæ zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- byæ zarejestrowanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
- Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu;
c) znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.:
- byæ ubezpieczonym od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na warto¶æ sumy ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³,
d) posiadaæ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, tj.:
- wykazaæ nale¿yte (bez wad, opó¼nienia i zgodnie z umow±) wykonanie równowa¿nych zamówieñ w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 (dwa) w ci±gu ostatnich 5 (piêciu) lat (ilo¶æ zamówieñ nale¿y rozumieæ jako liczbê zawartych umów na remont / modernizacjê / przebudowê / budowê budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym), którego powierzchnia by³a zbli¿ona do okre¶lonej w przedmiotowym postêpowaniu ³±cznej powierzchni pomieszczeñ objêtych zamówieniem, z zakresem prac obejmuj±cym – dla ka¿dej z ww. zawartych umów – co najmniej prace konstrukcyjno-budowlane, prace dot. instalacji wod.-kan. oraz instalacji elektrycznej – za zamówienia równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie budynku // pomieszczenia / lokalu spe³niaj±cego ww. wymagania, tj. o powierzchni wynosz±cej ±10% warto¶ci tych parametrów okre¶lonych w przedmiotowym postêpowaniu lub wiêkszej;
- dysponowaæ nie mniej ni¿ 1 osob± mog±c± spe³niaæ obowi±zki osoby funkcyjnej w ka¿dej z bran¿ zwi±zanych z realizacj± inwestycji, tj.:
 Kierownik robót bran¿y konstrukcyjno-budowlanej: osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac bran¿y konstrukcyjno-budowlanej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym,
 Kierownik robót bran¿y sanitarnej: osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac bran¿y sanitarnej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym,
 Kierownik robót bran¿y elektrycznej: osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac bran¿y elektrycznej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczêciem przedmiotowego postêpowania, wykonywa³a obowi±zki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegaj±cych na przebudowie / remoncie / modernizacji budynku // pomieszczenia / lokalu w budynku wielolokalowym;
- UWAGA: Ta sama osoba mo¿e posiadaæ wszystkie lub czê¶æ z ww. uprawnieñ.
3. Ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiaj±cego dokonana poprzez analizê dokumentów, okre¶lonych w pkt. X SWZ, z³o¿onych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (Za³±cznik nr 5) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,
Dowodami, o których mowa w pkt. 2., s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 6) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d SWZ,
4) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Za³±cznik nr 7) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci ¬– wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
4) o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 3) – w celu potwierdzenia spe³nienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego nale¿y z³o¿yæ dokument (w szczególno¶ci: gwarancjê lub porêczenie) potwierdzaj±cy przyjêcie przez gwaranta zobowi±zania do zap³aty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,
b) dokument, w którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli dotyczy,
c) zobowi±zanie podmiotu(ów) udostêpniaj±cego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) ¶rodek(ki) dowodowy(e) potwierdzaj±cy(e), ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotem(ami) udostêpniaj±cym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±
– je¿eli dotyczy (je¿eli Wykonawca korzysta z udostêpnienia zasobów).
d) kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 11 SWZ, który winien zawieraæ: Informacjê o narzutach, Tabelê elementów scalonych, Kalkulacjê kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materia³ów i Sprzêtu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2020.299 t.j.).
3. Wadium w pieni±dzu winno zostaæ wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. O wniesieniu wadium w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. uznania rachunku Zamawiaj±cego, która musi nast±piæ przed terminem sk³adania ofert.
4. Przelewu nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wp³aty) nale¿y podaæ tytu³ przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.713808.2023” oraz podaæ informacjê o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostaæ dokonany zwrot wadium.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie,
b) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
c) winno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego,
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert).
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / porêczenia winien byæ wskazany Zamawiaj±cy,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) porêczenie / gwarancja winno/a obejmowaæ sw± tre¶ci± wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia / gwarancji), b±d¼ z tre¶ci dokumentu winno wynikaæ, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lone w pkt. XIII Rozdzia³u I SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy, w szczególno¶ci w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w szczególno¶ci w §14 i §15 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ i jest dostêpny na stronie prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/713808

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.