Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu „Malbork na „+”- działania społeczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556472781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d525691-929d-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu „Malbork na „+”- działania społeczne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d525691-929d-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 27.11.2023 r. zostało unieważnione postępowanie dla ww. zadania na podstawie art. 255 ust. pkt 1. W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-209c8389-8467-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej zgodnie z Ustawą o
wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Usługa świadczona od poniedziałku do piątku:
Stacja + Fabryka Cudów godz. 10:00-18:00
Klub Wieża godz. 12:00-20:00
Adresaci usług:
Stacja + Fabryka Cudów- dzieci i młodzież , 30 osób
Klub Wieża- młodzież, 15 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA ZHP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220377562
7.3.3) Ulica: ZA MURAMI 2-10
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-823
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO, CHORĄGIEW GDAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO, CHORĄGIEW GDAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
- Druk i dostawa książki Krzyżackie zamki komturskie w Prusach. Topografia i układ przestrzenny w świetle średniowiecznych źródeł pisanych dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szwów chirurgicznych
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.