Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487490/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00487673/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00499344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Akademii Ignatianum w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e298aaa0-6833-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/BZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95663,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej drukarki A3 w technologii LED z przeznaczeniem do drukowania dyplomów doktorskich. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 1. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 1 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1A do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1A oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 4650,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych laptopów z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 2. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 2 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1B do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1B oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 10830 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 zamówienia jest dostawa dziewięciu fabrycznie nowych laptopów z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1C do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 3. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 3 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1C do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1Coraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24691 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 4 zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej kolorowej drukarki atramentowej z przeznaczeniem do drukowania dyplomów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1D do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 4. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 4 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1D do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1D oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 1568,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 5 zamówienia jest dostawa czterech fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych A4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1E do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 5. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 5dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1E do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1E oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 16217,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 6 zamówienia jest dostawa osiemdziesięciu fabrycznie nowych dysków wewnętrznych SSD o pojemności 240 GB każdy z przeznaczeniem do modernizacji komputerów stacjonarnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1F do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 6. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 6 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1F do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1F oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237100-0 - Części komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237230-0 - Pamięci
4.5.5.) Wartość części: 10159,73 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 7 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1G do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 7. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 7 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1G do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1G oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy) .Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 4179,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 8 zamówienia jest dostawa jednej licencji wieczystej stanowiskowego oprogramowania konwertującego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1H do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nośniki z tym oprogramowaniem i /lub zapewnić dostęp Zamawiającemu do zasobu internetowego lub innego źródła w celu pobrania oprogramowania drogą elektroniczną oraz dostarczyć klucze licencyjne, które uruchomią procedurę dostępu i pozwolą na korzystanie z oprogramowania wraz z odpowiednimi certyfikatami/ dokumentami potwierdzającymi prawo do korzystania z niego, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie Strony. O ile dotyczy nośników /licencji pudełkowej - w zakresie dostawy jest również wyładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia pod adresem siedziby Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.5.5.) Wartość części: 2812,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 9 zamówienia jest dostawa jednego używanego lub fabrycznie nowego komputera stacjonarnego z systemem operacyjnym i kablami zasilającymi. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1I do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 9. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 9dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.
Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1I do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1I oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 1114,13 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 10 zamówienia jest dostawa dwóch używanych lub fabrycznie nowych monitorów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1J do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 10. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 10dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.
Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1J do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1J oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 734,53 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 11 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa graficznego z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i wyposażeniem w zasilacz i baterię. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1K do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 11. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 11 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1K do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1K oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 8101,47 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 12 zamówienia jest dostawa dziesięciu fabrycznie nowych dysków zewnętrznych, dwudziestu dwóch pendrivów, dwóch myszy bezprzewodowych, siedmiu myszy pionowych, pięciu klawiatur, trzech zestawów typu słuchawka z mikrofonem, trzech kamer internetowych z mikrofonem, jednego uchwytu do monitora, jednego HUBa USB. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1L do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 12. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 12 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1L do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1L oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32342100-3 - Słuchawki
30237240-3 - Kamera internetowa
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 6059,54 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 13 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego laptopa z systemem operacyjnym i wyposażeniem w zasilacz i baterię na potrzeby projektu „Logika codzienna – vlog o argumentacji, kulturze logicznej i retoryce”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1Ł do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 13. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 13 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1Ł do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1Ł oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.5.5.) Wartość części: 12669,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 14 zamówienia jest dostawa jednej licencji oprogramowania do edycji i montażu wideo, edycji audio, korekcji kolorów, tworzenia grafiki 3D i efektów wizualnych specjalnych na potrzeby projektu „Logika codzienna – vlog o argumentacji, kulturze logicznej i retoryce”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1M do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 14.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nośniki z tym oprogramowaniem i /lub zapewnić dostęp Zamawiającemu do zasobu internetowego lub innego źródła w celu pobrania oprogramowania drogą elektroniczną oraz dostarczyć klucze licencyjne, które uruchomią procedurę dostępu i pozwolą na korzystanie z oprogramowania wraz z odpowiednimi certyfikatami/ dokumentami potwierdzającymi prawo do korzystania z niego, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie Strony. O ile dotyczy nośników /licencji pudełkowej - w zakresie dostawy jest również wyładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia pod adresem siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
4.5.5.) Wartość części: 1715,67 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 15 zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego dysku magnetycznego zewnętrznego kompatybilnego z urządzeniem QNAP NAS TS-431K. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1N do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 15. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 15 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1N do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1N oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 266,82 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 16 zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych dysków magnetycznych zewnętrznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1O do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 16. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 16 dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1O do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1O oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 449,33 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 17 zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych dysków zewnętrznych SSD i trzech fabrycznie nowych dysków magnetycznych zewnętrznych HDD. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1P do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 17. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do części zamówienia nr 17dostawę niezbędnego wyposażenia (w tym okablowania, licencji itp.), jak również dla całości asortymentu - dostarczenie do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją. Zamawiający wymaga gwarancji na asortyment na okres wskazany w Załączniku nr 1P do SWZ , przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych zawarte są w załączniku do SWZ nr 1P oraz § 6 projektowanych postanowień umowy/PPU stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki i sposób realizacji dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (PPU/projekt umowy).Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części zamówienia, na którą składana jest oferta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.5.) Wartość części: 4126,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 1 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w zakresie części nr 2 zamówienia oferta Wykonawcy Just Do IT Piotr Kosior, ul. Komorska nr 4/93, 04-161 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, nie mogąc zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najtańszej oferty Wykonawcy Just Do IT Piotr Kosior, ul. Komorska nr 4/93, 04-161 Warszawa, Zamawiający podjął konieczną i w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w części nr 3 zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 4 nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 5 nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6927,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7183,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7183,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski nr 89
7.3.4) Miejscowość: Zakręt, Warszawa - Wesoła
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7183,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 7 nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1312,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1312,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1312,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: Lecha Palinkiewicza nr 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1312,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 9 nie została złożona żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 10 nie została złożona żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 11 nie została złożona żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 12 nie została złożona żadna oferta.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13817,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13817,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13817,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078
7.3.3) Ulica: Opaczewska nr 7 lok.16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-368
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13817,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: ul. Lecha Palinkiewicza nr 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 15 nie została złożona żadna oferta.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 16 nie została złożona żadna oferta.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do części nr 17 nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.