Og³oszenie z dnia 2022-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00084043/01 - Wynik z dnia 2022-03-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w £owiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750196838
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Podrzeczna 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £owicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprlowicz.annaw@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pcprlowicz.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7074570-90b3-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062191
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00321784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Realizowanego w ramach projektu „£owickie Centrum Us³ug ¦rodowiskowych” w ramach Poddzia³ania IX.2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.pcprlowicz.com.pl/bip/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cym a Wykonawc± w niniejszym postêpowaniu odbywa siê za pomoc± miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
pcprlowicz.annaw@o2.pl .
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania
oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
3.2. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym ze wskazanych przez Zamawiaj±cego formacie danych i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
3.3. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres e-mail, pod którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
3.4. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz inne o¶wiadczenia lub dokumenty sk³adane wraz z ofert± (np. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby pe³nomocnictwa – je¿eli dotyczy), w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
3.5. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji
u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
3.6. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
3.7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi
jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
4. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami, sk³adanie innych dokumentów i o¶wiadczeñ (nie dotyczy ofert oraz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu).
4.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego Formularza do komunikacji dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
4.2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszym rozdziale adres e-mail.
4.3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania lub znakiem sprawy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Administratorem moich danych osobowych jest odpowiednio:
1) Zarz±d Województwa £ódzkiego dla zbioru „Beneficjenci w ramach RPO W£ 2014-2020”,
2) Minister w³a¶ciwy ds. rozwoju regionalnego dla zbioru „Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych”.
2. Przetwarzanie moich danych osobowych jest zgodne z prawem i spe³nia warunki, o których mowa art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 • Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê wysy³aj±c wiadomo¶æ na adres poczty elektronicznej:
1) w zakresie zbioru „Beneficjenci w ramach RPO W£ 2014-2020”: iod@lodzkie.pl
2) w zakresie zbioru „Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych”: iod@miir.gov.pl lub adres poczty witold_kos@wp.pl (gdy ma to zastosowanie) lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
• Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: PCPR.I.26.1.1.£CU¦.2021 na przygotowanie i dostawê w ramach Projektu: „¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób
niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania”;
• odbiorcami Twoich danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 pa¼dziernika 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
• Twoje dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Ciebie dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiadasz nastêpuj±ce prawa w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Twoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguj± Ci nastêpuj±ce prawa w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: „¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.” dla:
- 3 osób niesamodzielnych, doros³ych, poruszaj±cych siê samodzielnie z Miasta £owicz, Gminy £owicz, Gminy Bielawy,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria (dla ka¿dej z czê¶ci), którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
przy wyborze najkorzystniejszej oferty s±:
1) cena brutto za jedn± godzinê zegarow± – 60%,
2) do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta – 20%.
3) Wykszta³cenie osoby pe³ni±cej funkcje asystenta – 20%
2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena”:
Oferta najtañsza otrzyma max. 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
C = (Cn/Co) x 60% x 100 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium „Cena”;
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto za ca³o¶æ zadania spo¶ród wszystkich ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto za ca³o¶æ zadania).
2) w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”:
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego do¶wiadczenia zawodowego w pracy z
osobami niepe³nosprawnymi (równie¿ w formie wolontariatu).
D wynosi: powy¿ej 24 miesiêcy- 20 pkt
D wynosi: od 6 do 24 miesiêcy- 10 pkt
gdzie:
D – do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta
3) w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z
rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach” (W):
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego wykszta³cenia zawodowego. Je¿eli
Wykonawca za¶wiadczy, ¿e posiada wykszta³cenie zawodowe otrzyma 20 pkt. Je¿eli Wykonawca nie
wyka¿e punktowanego wykszta³cenia, otrzyma 0 pkt.
4) Sposób obliczania ostatecznej oceny ofert:
Sp = C+D+W
gdzie:
Sp – suma przyznanych punktów ze sk³adowych bêd±cych cz±stkowymi kryteriami oceny ofert
C – przyznane punkty w kryterium ,,cena”
D – przyznane punkty w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”
W - przyznane punkty w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach”.
3. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokr±glenia punktów wed³ug nastêpuj±cej zasady: gdy
trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest wiêksza ni¿ 5, zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku nastêpuje w górê o jeden, a je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza od 5, to druga cyfra pozostaje bez zmian.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania,
którego oferta zostanie uznana za wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta 4.3.6.) Waga:
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: „¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.” dla:
- 3 osób niesamodzielnych, doros³ych, poruszaj±cych siê samodzielnie z Miasta £owicz, Gminy Domaniewice, Gminy £yszkowice,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria (dla ka¿dej z czê¶ci), którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
przy wyborze najkorzystniejszej oferty s±:
1) cena brutto za jedn± godzinê zegarow± – 60%,
2) do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta – 20%.
3) Wykszta³cenie osoby pe³ni±cej funkcje asystenta – 20%
2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena”:
Oferta najtañsza otrzyma max. 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
C = (Cn/Co) x 60% x 100 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium „Cena”;
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto za ca³o¶æ zadania spo¶ród wszystkich ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto za ca³o¶æ zadania).
2) w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”:
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego do¶wiadczenia zawodowego w pracy z
osobami niepe³nosprawnymi (równie¿ w formie wolontariatu).
D wynosi: powy¿ej 24 miesiêcy- 20 pkt
D wynosi: od 6 do 24 miesiêcy- 10 pkt
gdzie:
D – do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta
3) w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z
rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach” (W):
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego wykszta³cenia zawodowego. Je¿eli
Wykonawca za¶wiadczy, ¿e posiada wykszta³cenie zawodowe otrzyma 20 pkt. Je¿eli Wykonawca nie
wyka¿e punktowanego wykszta³cenia, otrzyma 0 pkt.
4) Sposób obliczania ostatecznej oceny ofert:
Sp = C+D+W
gdzie:
Sp – suma przyznanych punktów ze sk³adowych bêd±cych cz±stkowymi kryteriami oceny ofert
C – przyznane punkty w kryterium ,,cena”
D – przyznane punkty w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”
W - przyznane punkty w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach”.
3. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokr±glenia punktów wed³ug nastêpuj±cej zasady: gdy
trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest wiêksza ni¿ 5, zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku nastêpuje w górê o jeden, a je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza od 5, to druga cyfra pozostaje bez zmian.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania,
którego oferta zostanie uznana za wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta 4.3.6.) Waga:
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: „¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.” dla:
- 3 osób niesamodzielnych, doros³ych, poruszaj±cych siê samodzielnie z Miasta £owicz, Gminy Kocierzew, Gminy Nieborów,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria (dla ka¿dej z czê¶ci), którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
przy wyborze najkorzystniejszej oferty s±:
1) cena brutto za jedn± godzinê zegarow± – 60%,
2) do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta – 20%.
3) Wykszta³cenie osoby pe³ni±cej funkcje asystenta – 20%
2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena”:
Oferta najtañsza otrzyma max. 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
C = (Cn/Co) x 60% x 100 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium „Cena”;
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto za ca³o¶æ zadania spo¶ród wszystkich ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto za ca³o¶æ zadania).
2) w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”:
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego do¶wiadczenia zawodowego w pracy z
osobami niepe³nosprawnymi (równie¿ w formie wolontariatu).
D wynosi: powy¿ej 24 miesiêcy- 20 pkt
D wynosi: od 6 do 24 miesiêcy- 10 pkt
gdzie:
D – do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta
3) w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z
rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach” (W):
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego wykszta³cenia zawodowego. Je¿eli
Wykonawca za¶wiadczy, ¿e posiada wykszta³cenie zawodowe otrzyma 20 pkt. Je¿eli Wykonawca nie
wyka¿e punktowanego wykszta³cenia, otrzyma 0 pkt.
4) Sposób obliczania ostatecznej oceny ofert:
Sp = C+D+W
gdzie:
Sp – suma przyznanych punktów ze sk³adowych bêd±cych cz±stkowymi kryteriami oceny ofert
C – przyznane punkty w kryterium ,,cena”
D – przyznane punkty w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”
W - przyznane punkty w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach”.
3. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokr±glenia punktów wed³ug nastêpuj±cej zasady: gdy
trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest wiêksza ni¿ 5, zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku nastêpuje w górê o jeden, a je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza od 5, to druga cyfra pozostaje bez zmian.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania,
którego oferta zostanie uznana za wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta 4.3.6.) Waga:
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV: „¦wiadczenie us³ug asystenckich dla osób niesamodzielnych zamieszka³ych na terenie powiatu ³owickiego, w miejscu ich zamieszkania.” dla:
- 3 osób niesamodzielnych, doros³ych, poruszaj±cych siê samodzielnie z Miasta £owicz, Gminy Kiernozia, Gminy Ch±¶no.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria (dla ka¿dej z czê¶ci), którymi Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
przy wyborze najkorzystniejszej oferty s±:
1) cena brutto za jedn± godzinê zegarow± – 60%,
2) do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta – 20%.
3) Wykszta³cenie osoby pe³ni±cej funkcje asystenta – 20%
2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena”:
Oferta najtañsza otrzyma max. 60 pkt, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
C = (Cn/Co) x 60% x 100 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium „Cena”;
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto za ca³o¶æ zadania spo¶ród wszystkich ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto za ca³o¶æ zadania).
2) w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”:
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego do¶wiadczenia zawodowego w pracy z
osobami niepe³nosprawnymi (równie¿ w formie wolontariatu).
D wynosi: powy¿ej 24 miesiêcy- 20 pkt
D wynosi: od 6 do 24 miesiêcy- 10 pkt
gdzie:
D – do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta
3) w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z
rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach” (W):
Punkty bêd± przyznawane na podstawie udokumentowanego wykszta³cenia zawodowego. Je¿eli
Wykonawca za¶wiadczy, ¿e posiada wykszta³cenie zawodowe otrzyma 20 pkt. Je¿eli Wykonawca nie
wyka¿e punktowanego wykszta³cenia, otrzyma 0 pkt.
4) Sposób obliczania ostatecznej oceny ofert:
Sp = C+D+W
gdzie:
Sp – suma przyznanych punktów ze sk³adowych bêd±cych cz±stkowymi kryteriami oceny ofert
C – przyznane punkty w kryterium ,,cena”
D – przyznane punkty w kryterium „do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta”
W - przyznane punkty w kryterium „wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach”.
3. W celu obliczenia punktów, wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokr±glenia punktów wed³ug nastêpuj±cej zasady: gdy
trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest wiêksza ni¿ 5, zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku nastêpuje w górê o jeden, a je¿eli trzecia cyfra po przecinku jest ni¿sza od 5, to druga cyfra pozostaje bez zmian.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania,
którego oferta zostanie uznana za wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê asystenta 4.3.6.) Waga:
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Warunki dotycz±ce sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w powy¿szym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7
lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kszta³cenia w zawodach lub posiadaj± minimum
6-miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w pracy z osobami niepe³nosprawnymi (równie¿ w formie wolontariatu).
UWAGA! Wykonawca winien wykazaæ spe³nianie wy¿ej okre¶lonego warunku niezale¿nie od ilo¶ci czê¶ci, na które jest sk³adana oferta.
UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli ka¿dy z wykonawców wyka¿e jego spe³nienie.
Warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu, jako dokument tymczasowo zastêpuj±cy podmiotowe ¶rodki dowodowe.
1.1. Do oferty (dotyczy ka¿dej z czê¶ci) ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ o¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym
przez Zamawiaj±cego odpowiednio w rozdziale VI oraz w rozdziale V SWZ. O¶wiadczenie to stanowiæ
bêdzie dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia lub spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego
podmiotowe ¶rodki dowodowe.
Formularz pn. „O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu” stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, „O¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu”, o którym mowa w ust.
1.1., musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców (dotyczy ka¿dej z czê¶ci). O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæbrak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert± (dotyczy ka¿dej z czê¶ci) – je¿eli dotyczy.
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty
o¶wiadczenie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli w odniesieniu do warunków
dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia polegaj± na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± (dotyczy ka¿dej z czê¶ci) , zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia polegaj± na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane.
Formularz pn. „Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do ich oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia” stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, powinno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji
zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Tre¶æ zobowi±zania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywaæ na zakres zobowi±zania innego podmiotu, okre¶laæ, czego dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie bêdzie ono wykonywane.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy ¿±da:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w
ramach tej samej czê¶ci, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w ramach tej samej czê¶ci, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
Formularz pn. „O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej” stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.(sk³adany odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci)
2) o¶wiadczenia wykonawcy (odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne
tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego
na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
Formularz pn. „O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu
wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
• wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5.
• dokument potwierdzaj±cy, ¿e osoby którymi dysponuje Wykonawca skierowane do realizacji zamówienia posiadaj± wykszta³cenie w zawodzie asystenta osoby niepe³nosprawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy
programowej kszta³cenia w zawodach
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli w odniesieniu dowarunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia polegaj± na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± (dotyczy ka¿dej z czê¶ci) , zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e
Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia polegaj± na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te
wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Formularz pn. „Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do ich oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia” stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa wy¿ej, powinno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Tre¶æ zobowi±zania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywaæ na zakres zobowi±zania innego podmiotu, okre¶laæ, czego dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie bêdzie ono wykonywane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której bêdzie dokonany wybór Wykonawcy.2. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy:
2.1) konieczno¶æ zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a. wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ i s± one niezale¿ne od Stron umowy,
b. wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci wywo³anych okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19
c. dzia³ania si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenie zewnêtrzne, niezale¿ne od Stron umowy, takie jak w szczególno¶ci: wojna, po¿ar, epidemia, powód¼, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy spo³eczne albo katastrofy budowli lub budynków,
2.2) konieczno¶æ czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywo³anej okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19
2.3) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19,
2.4) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzy³ wykonanie zamówienia, w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wywo³anych okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19,
2.5) zmiana zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy, wywo³ana okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID- 19,
2.6) zmiana ustalania i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysoko¶ci z uwzglêdnieniem okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci dokonanej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-28 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-30
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia, sprzêtu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kana³u sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obrêb ¦ródmie¶cie, gmina M. £owicz
- Dostawa sprzêtu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podzia³em na III czê¶ci
- "DOSTAWA SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH Z NAPÊDEM ELEKTRYCZNYM - 2024 - II"
- Dostawa samochodów dostawczych z napêdem elektrycznym - 2024 - II
- Dostawa samochodów dostawczych z napêdem elektrycznym -2024
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeñ integracji sensorycznej dla dzieci i m³odzie¿y.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- ¦wiadczenie us³ug schronienia dla podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Chorzowie w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na rzecz klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z us³ugami opiekuñczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Koñskich
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych na terenie Miasta Raciborza
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.