eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Łomży (K-531)".



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062193 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Łomży (K-531)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Łomży (K-531)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473e558b-8e05-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023450/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/W1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 478284,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

A. Roboty remontowo - budowlane:
- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
- Częściowa wymiana posadzek i okładzin ściennych.
- Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach.
z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni.
- Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi.
- Wymiana częściowa drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą regulowaną.
- Kraty z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 12mm i o oczku nie
mniejszym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową z drutu
o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25 x 25 mm.
Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość
minimum 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie
większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Jedna z
tych krat powinna być zamykana od wewnątrz na zamek kłódkę klasy C co
najmniej klasy zabezpieczenia 5, oraz odporności na korozję 3
- Naprawa posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej.
- Odtworzenie izolacji z folii – pozioma, pod posadzkowa, folia w płynie.
- Odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 5 cm.
- Odnowienie malowania farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów.
- Wymiana parapetów z konglomeratu.
- Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych.
- Roboty towarzyszące ogólnobudowlane.
B. Instalacje elektryczne:
- Wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana zabezpieczeń.
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.
C. Instalacje sanitarne:
- Naprawa i częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z „białym montażem” w odnawianych pomieszczeniach.
- Częściowa wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
- Częściowa wymiana instalacji sanitarnej
- Częściowa wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami
- Klimatyzacja sali tradycji
UWAGA:
Obiekt objęty ochroną konserwatora zabytków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676498

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY mgr SYLWESTER ZAWADZKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181395217

7.3.3) Ulica: ul. ks. kard. Wyszyńskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.