Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023450/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00026451/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062193 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Łomży (K-531)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojsko
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Łomży (K-531)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473e558b-8e05-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Konserwacja budynku nr 2 na terenie JW w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023450/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/W1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 478284,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
A. Roboty remontowo - budowlane:
- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
- Częściowa wymiana posadzek i okładzin ściennych.
- Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach.
z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni.
- Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi.
- Wymiana częściowa drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą regulowaną.
- Kraty z prętów stalowych o średnicy nie mniejszej niż 12mm i o oczku nie
mniejszym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową z drutu
o średnicy co najmniej 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25 x 25 mm.
Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość
minimum 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie
większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Jedna z
tych krat powinna być zamykana od wewnątrz na zamek kłódkę klasy C co
najmniej klasy zabezpieczenia 5, oraz odporności na korozję 3
- Naprawa posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej.
- Odtworzenie izolacji z folii – pozioma, pod posadzkowa, folia w płynie.
- Odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 5 cm.
- Odnowienie malowania farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów.
- Wymiana parapetów z konglomeratu.
- Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych.
- Roboty towarzyszące ogólnobudowlane.
B. Instalacje elektryczne:
- Wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana zabezpieczeń.
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.
C. Instalacje sanitarne:
- Naprawa i częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z „białym montażem” w odnawianych pomieszczeniach.
- Częściowa wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
- Częściowa wymiana instalacji sanitarnej
- Częściowa wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami
- Klimatyzacja sali tradycji
UWAGA:
Obiekt objęty ochroną konserwatora zabytków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676498
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY mgr SYLWESTER ZAWADZKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181395217
7.3.3) Ulica: ul. ks. kard. Wyszyńskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SYLWESTER ZAWADZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.