Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00029880/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062224 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH NITRYLOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 41 30 125, 127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-sosnowiec.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
art. 4 ust. 3
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH NITRYLOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99a3ebbc-92b3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027402/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2200-7/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191539,81 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – rękawice diagnostyczne nitrylowe,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 168825,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – rękawice diagnostyczne nitrylowe (z warstwą ochronno łagodzącą),Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 5724,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – rękawice diagnostyczne nitrylowe (długie).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 10692,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164851,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164851,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164851,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex sp. z o.o. sp. j. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280008175
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKAMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SKAMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164851,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Remont łazienek
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
- "Wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia wielofunkcyjnej przestrzeni aktywności społecznej poprzez adaptację przyległego terenu do Zamku Sieleckiego w Sosnowcu"
- "Świadczenie usług prowadzenia zajęć sportowych na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec"
- Patrolowanie przestrzeni miejskiej w Centrum Sosnowca
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa środków czystości, higieny i wyposażenia ochronnego
- Dostawa rękawiczek medycznych
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.